Gå til innhold

Noen kvinner her som ALDRI har fått orgasme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fått...... men har hatt ett godt sexliv i mange år.... og en datter har jeg fått også, men enda ingen orgasme.... hadde jo vært greit å opplevd den en gang :o) noen tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stimuler klitten, gjerne med en vibrator eller dildo. funker hver gang:)

Skrevet

Eg tror aldri dama mi har fått orgasme noen gang :(

Skrevet

Eg var i ett forhold i nesten 3 år, men ett greit sex liv. ikke noe orgasme men hadde god sex fordiom.

var singel i neste ett år og hadde noen partnere, men neida.

da de ble slutt tok eg opp jakten og ville at de måtte jo skje en eller annen gang.

så tok dusjen fatt og satte den på maks hadr sprut og de bare vibrerte i meg som bare det.

og senere kom i ett forhold og han var veldig opptatt av at de skulle skje for meg og, når vi kosa og sånt, så han bestilte på nettet og vi prøvde oss frem. så en kveld eg var hjemme aleine holdt eg på til de bare osa i kroppen og verden gikk rundt.

så da var de bar fro oss å gjøre dette sammen.

så skaff en vibrator og prøv deg frem aleine..

tror at viss jenter hadde prøvd seg frem aleine før de har sex og finner seg selv hadde kanskje vert lettere å få denne gode opplevelsen.

Skrevet

jeg er desverre en av de:( prøver og prøver...men....

Skrevet

Takk for mange svar !!

Jeg er vel en av de som ikke er så flinke å kose med seg selv... he-he... er jaggu lenge siden jeg har gjort det gitt. Men får vel prøve!

Har litt lyst å bestille den Rabbit'en, den dildoen som er kjent fra sex og singelliv! Noen som har prøvd og har erfaringer med den ?

Og forresten... noen som vet en god orgasmekrem som faktisk virker?!

HI.

Skrevet

Den er for avangsert for førstegangsonanister for å si det slik. Kjøp en liten, enkel vibrator, med god vibrasjon. Velg en vanntett med batterier, ikke strøm (ledninger er irriterende). Om du går på kondomeriet.no kan "diamond silk", "sabar" eller "lille-serien" (g-ormen, lille bille, lille meany) være de som tar deg til tops.

Og til spørsmålet: joda, jeg fikk min første orgasme over 10 år etter seksuell debut (med flere partnere og en god del onani). Tok tid før jeg fant teknikken, men vel verdt det. Nå kan jeg med litt innsats komme sammen med kjæresten min, men det tok tid.

Skrevet

kan absålutt anbefale rabbit! er ikke av dem som har problemer med å komme, men med den tok det ca et halvt minutt før jeg kom! Definitivt verdt det! men velg den vantette typen, det er lurt;O)

Skrevet

Jeg hadde aldri hatt orgasme, før jeg prøvde Afrodite spray. Denner er helt rå! glidemiddel som forsterker effekten, gjør alt varmt og mye mer følsomt og forsterker alle effekter. Den er helt vanvittig! også mye pga. det at jeg har slitt med tørre slimhinner som gjør at det er vanskeligere å få kommet i gang. kjøpte min på www.cosmopharmas.com/NO40761

nb. se også black-bull til mannfolka der! virker som heia for min gubbe, og da skal jeg love at vår ungefrie helg ble bra!!!

Skrevet

afrodite spray = orgasmespray.

www.cosmopharmas.com/NO40761

Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme. Ikke når jeg har gjort det selv heller. Jeg vet ikke om jeg holder igjen. Ikke det at jeg helt skjønner hvorfor.

Problemet er at jeg tror dette problemer har tært på selvfølelsen til de kjærestene jeg har hatt opp igjennom tida.

Jeg er vel heller ikke den som er mest erfaren når det dreier seg om sex.

Skrevet

Har afrodite sprayen jeg men det virker ikke. Kjennr den virker kjølende men hjalp meg ikke til orgasme. den tørker også fort ut og det blir tørrere enn vanlig ved samleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...