Gå til innhold

Hvordan er sexlysten deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er heller laber...

Ikke fordi jeg føler meg sliten, uvel, tjukk eller lite attraktiv, men jeg føler meg rett og slett ikke som noe seksuelt vesen. Kunne gjerne tenkt meg å ha mer lyst!

Nå har vi sex en gang i uka eller sjeldnere. Men vi koser masse da, og samboeren min klager heldigvis ikke.

Noen andre erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på topp - men hva gjør man ikke for å få fortgang i ting ;)

Så her er det action nesten hver dag.... Ikke fordi jeg føler meg spes sexy - men lysten gleden kommer jo når man holder på da. Og kanskje så er det med på å modne litt - hvem vet :) Har 5 uker igjen

Skrevet

sexlysten = 0 !

stakkars samboer...men han sier det går bra, vi får ta det igjen neste år...hihihhi!

Skrevet

Ikke så stor sexlyst her desverre.. Mest pga den forferdelige halsbrannen...

Skrevet

å jeg har masse.... vet ikke hvorfor men jeg har veldig veldig stor sexlyst om dagen. hatt det siden kvalmen gav i begynnelsen av 5 mnd... men mannen sin har heller vært laber... redd for å gjøre vondt og skade osv.

Skrevet

det er noe som gjøres ca hver 14. dag... tror det er en viss herremann som lengter tilbake til prøvetiden.... hehehe, da blei det rikelig med the wild monkey dance :-)

Skrevet

Den er ikke der!!

Jeg er i uke 34 nå, og vi har hatt sex èn gang i løpet av svangerskapet.

Jeg synes utrolig synd på samboer, spes. siden han har hørt av så mange at damer blir sexmaskiner og kåte som fy i svangerskapet.

Det stemmer IKKE for meg i allefall!

Skrevet

den er stoooor og større enn størst... men hva hjelper vel det når det er umulig å ha seg likevel :/

Skrevet

Sex lysten er på topp, men har sex forbud så det er helt tragisk, har hatt det siden uke 19 og frem til termin .o((((((

Skrevet

har ingen sexlyst.. syns det er heller ubehagelig.. er i uke 38 nå..og vi har vel ikke hatt sex på 4 uker, men han klager ikke.. vi koser jo ofte, selv om jeg ikke orker selve økten:)

har ikke lyst føde før termin, eller mer enn noen dager før, så nå er jeg bare redd for å ha sex, for å sette i gang noe..

Gjest elissa2
Skrevet

sex?? hva er det?? tror jeg kanskje har hørt noen nevne det....men er veeeeldig usikker på hva det er...........:-/

Skrevet

Sexlysten er ikke-eksisterende kan man trygt si.

Nesten flaut å si det, men vi har har kun hatt sex 2-3 ganger de siste 7 mnd. Å alle de gangen var i 1. trimester. Nå er det like mye samboern min det går på, han syns det er ekkelt å kanskje kjenne bevegelser fra babyen mens vi holder på.

Heldigvis går det greit både for meg og samboern. Er på en måte blitt en vane nå...

Men jeg vil gjerne at vi forsøker å ha sex noen ganger før fødselen, får se om jeg ikke får "lurt" han med på noe ;)

Men med halsbrann, bekkenløsning, stor og tung er det mange andre ting som frister mer. Men vi har snakket litt om det, å vi må bare prøve å bryte ut av vanen, å "tvinge" oss selv til å få lyst.

Skrevet

Hehe, den kommer og går, men det som er problemet vårt er at vi ikke klarer å finne en stilling som vi begge kan nyte og være aktiv. plages med bekkenet, så det meste er ubehagelig for min del. Så vi har ikke mye sex for tida. men vi koser en del da, for å holde på nærheten mellom oss :) Min samboer klager heller ikke, så det er vel noe som blir å ta seg opp naturlig når småen har kommet ut :)

Skrevet

Var veldig lysten på sex i begynnelsen av svangerskapet, så da ble det prøvd endel nye ting osv. Nå har lysten dabbet av og jeg trenger mer nærhet enn sex. Vi har likevel sex i hvert fall en gang i uka og det holder nå. Sexen er også annerledes enn før. Vi må passe på ryggen og bekkenet, så det er ikke så alle stillinger som funker. I tillegg liker jeg bedre "kose-sex" enn vill, hemningsløs sex. Men vi får det til å fungere og det er jeg glad for. :)

Skrevet

Den er forsvunnet ... borte vekk :-(

Kjipe greier, og kanskje aller verst for gubben.

Får satse på å ta det igjen på nyåret :-)

Skrevet

Egentlig er sexlysten ganske stor, gleder meg storveis til magen forsvinner, hehe, for det å faktisk gjennomføre noe som er verdt å prate om er heller vanskelig... Ender bare med at vi ler av hele greia, blir liksom ikke noe komfortabelt for noen av oss, så vi har ikke hatt sex på ukevis.

Heldigvis har vi det supert med hverandre alikevel, også gleder vi oss til vi kan ha litt mer action igjen ;o)

Skrevet

Har ikke sexlyst i det hele tatt... stakkars samboer..

Skrevet

Jeg til samboer når noen har seg på tv: "hmmmm, hva er det de gjør for noe der?"

Han: "Nei, jeg aner ikke. Skjønner ikke hva det kan være."

Bekkenløsning, stooor mage, pupper som lekker, gjør at lysten ikke er helt på topp nei. Og jeg er ikke den som orker ha sex bare for å ha det. Men mannen min er veldig forståelsesfull, og er flink til å kose, kysse på meg og fortelle meg hvor vakker jeg er (yeah right), uansett. Gleder meg til å føle meg sexy igjen:)

Skrevet

Her er også sex-lysten lik 0... Har omtrent ikke hatt sex siden befruktningen (Uff, stakkars samboeren min). Ikke nok med at jeg ikke har lyst, men det gjør rimelig vondt å ha sex også. Blir jo søren meg ikke kåt. Og det har jeg knapt vært siden den store dagen da det tilfeldigvis ble barn av det...

Er i 38.uke nå, så det begynner å bli VELDIG lenge siden... Selvfølgelig har vi prøvd, men det går liksom ikke helt - verken psykisk eller fysisk for min del. Lurer ofte på hva som er galt med meg... :(

Har for øvrig hatt ganske lite sexlyst genrelt før graviditeten også... Tips til hvordan man skal få god sexlyst (etter fødselen kanskje...)????

Skrevet

I begynnelsen av svangerskapet dvs fram til uke 28-30 var den større enn noen gang, men nå er den borte vekk gitt... Jeg skal ærlig innrømme at det å legge på seg 18 kg ikke gjør at man føler seg heeeeelt på topp gitt... Men jeg har heldigvis en samboer som har veldig stor forståelse for akkurat dette. snille mannen min!! :)

Skrevet

Vi har kanskje hatt sex 3-4 ganger i løpet av hele sv.skapet. Men verken jeg eller sambo er spes klare for det akkurat nå. Jeg er kanskje den som har mest lyst, men sambo syns det er ekkelt, siden det lissom ligger et lite menneske rett innafor. Er igrunn enig i det. Men vi snakker om det, og ingen av oss lider. Satse på at det bare blir kjempe spennende igjen etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...