Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert et fint hus, hadde bare linken virket:=

Skrevet

Er bare å ta vekk mellomrom etter at du limer inn i adressefeltet det!

Blir ofte mellomrom når man kopierer og den går over flere linjer :)

Fint hus, hva tenkte du på?

Skrevet

ta bort mellomrommet i linken så virker den :) fint hus :)

Skrevet

Litt vel sukkersøtt for min smak. Taket var litt for overdimensjonert i forhold til huset.

Skrevet

Vurderer å bygge det, om vi våger å ta opp så mye lån...Hva likte dere med det, og hva likte dere ikke?

Skrevet

Syntes det var et fint hus!:)

Masse bodplasser,fin løsning ift å ha vaskerommet plassert ved inngangen. Stort kjøkken,og stor stue... En kjempeflott hus! Kunne ha tenkt meg det selv ;)

Skrevet

Hmm.. Ark på tre sider er litt vel mye for min smak.. Også vil jeg dratt kjøkkenet mer sammen og lage større bad/vaskerom så det også kanskje ble plass til litt oppbevaring av ting - fryser f.eks! Også ville jeg hatt åpen løsning mellom kjøkken og stue. :)

Det er jo et pent hus, selv om det ikke er min smak, eller den måten jeg ville bygd. (Lurer på om det ser litt "flatt ut" pga dem store takflaten og liggende kledning?!!)

Moro med husbygging - skulle ønske jeg fikk anledning selv også :D

Skrevet

Fikk ikke akkurat med meg kjelleren der gitt :P Da er det jo mer enn nok plass til ting og tang - burde heller råde om å passe seg for "samlertrangen" ;)

Skrevet

Nå aner jeg jo ingen ting om prisen på dette i forhold til de andre husene i samme katalog men jeg likte vel Roasanes og Tronvik bedre.

En annen ting er dette med kjelleren. Vi har selv et stort hus (360 m2), men mesteparten av kjelleren er under bakkeplan med kun små vinduer. Veldig upraktisk når vi nå egentlig har lyst til å innrede hybel der nede.

Jeg likte at det ikke var en åpen kjøkkenløsning. Veldig greit å la kjøkken være kjøkken. Skulle jeg bygd nytt hus ville jeg hatt to fløyet dør mellom kjøkken å stue. Så kan dørene stå åpen om man vil det, men man kan også lukke når man ønsker det.

Ville heller aldri ha bygget nytt hus uten walk-in closet og eget bad til foreldresoverommet (som jeg syntes var veldig lite slik det var tegnet inn i dette huset).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...