Gå til innhold

Vært på foreldresamtale i bhg i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er så STOLT!:o)

Siden vi ikke fikk det beste utgangspunktet da lille ble født, med at mamma fikk kreft, med påfølgende sykehusopphold, cellegiftkurer, radiumen, takling av dødsangst, døden, sorg osv. har jeg ofte lurt på om sønnen min har blitt påvirket av dette.

Jeg har slitt med tanker om at jeg ikke har vært en god nok mor hans første leveår osv.

Og har lurt på om det bare er vi foreldrene som er patriotiske og synes vi har en herlig lite gutt;-) (som alle foreldre)

Idag på foreldresamtalen hadde ped.lederen bare gode ord å si om gutten vår, og hun smilte når hun snakket om ham. Det varmet mammahjertet mitt det:-)) Han var snill og omtenksom, raus, flink til å dele og vente på tur, høflig og flink ved bordet, langt fremme både språklig og i lek, hadde god konsentrasjon, var sosial, inkluderende, hadde mange venner, hørte på de voksne, harmonisk og et enkelt barn:o)))

Ble SÅÅ glad jeg, klarte ikke la være å smile engang!!!:o))

Alle barn er jo unike, men det er så hyggelig å høre at du har gjort noe riktig underveis ihvertfall!!

Får nyte det så lenge det varer, hihi...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Så kjekt da=)

Alltid greit å få bekreftet ens egne tanker om hvor fantastiske barn vi har, hehe=) Jeg blir også superstolt hver gang noen skryter av småen...=)

Skrevet

Så deilig! Alltid godt for en mamma og høre at det går bra med barnet sitt i barnehage eller på skole. :-)

Hyggelig start på mandagen. :-)

Skrevet

Så herlig da. er bestandig godt å høre at andre har gode ord å si om barna våre.

Du har GOD grunn til å være stolt!

Skrevet

Så bra!!

Å vite at barnet er likt er uvurderlig når man sender fra seg barnet til noen andres omsorg. Og de liker din sønn - og sier klart i fra om det!

...men du...hvis det en gang i framtiden skulle komme en samtale der ped.leder snakker om noen utfordringer må du ikke tenke at du/dere er dårlige foreldre!!

Livet har så utrolig mange fasetter, og man kan ikke fokusere på alle samtidig, så plutselig dukker det opp noe dere har latt ligge en periode, eller noe dere ikke har kunnet forutse. Og når bhg/skolen tar opp dette er det ikke kritikk (det SKAL i hvertfall ikkevære det), det er bare en invitasjon til å diskutere/fokusere på en annen side av hverdagen.

Dere er de samme flotte foreldrene!

Forstett å smile!

Skrevet

Så fine ord Krusemynthe, de skal jeg huske, og ta med meg videre:o))

Ha en fin dag.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...