Heaven har født::) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hoven el oppblåst i ansiktet,leppene føles hovne og har fått røde kinn osv. Er bare 33 +4, så han må vente litt med å komme. (hvertfall til jeg er 37 uker) Hvor lang tid tok det fra du fikk fødeansikt, til du fødte? (om du fikk fødeansikt forrige gang da)
BabyBlue Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 hehe jeg fikk det bare en uke før jeg fødte...å jeg fødte i uke 34
Heaven har født::) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Ojda, gikk alt bra med den lille? Ble ere lenge på sykehuset da? Har hatt på følelsen en stund at jeg ikke kommer til å gå tiden ut, vet ikke hvorfor men følelsen bare er der. Ikke så lenge siden forrige fødselen min heller da, 14 mnd:)
BabyBlue Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 oi du er kjapp hehe Vi var på sykehuset i 12 dager. Han hadde gulsot og hadde ikke sugeteknikken inne, men funket fint med flaske å han gikk fint opp i vekt. Slet litt med kolikk, forstoppelse hjemme, men med rett melk gikk også det fint. Han veiede 2672 og var 45cm lang...en liten grei gutt )
Heaven har født::) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Okei. Godt å høre at alt gikk bra med han:) Han var faktisk litt større enn tvillingene mine, som jeg gikk til 37+3 med da:) 12 dager var jo egentlig ikke så lenge da. Jeg hater å ligge på sykehus,så jeg håper det ikke skjer noe her før alt er såpass i orden at vi kan reise hjem med en gang. >Reiste 4 timer etter fødselen i fjor,og håper jeg kan det nå også. Hadde det vært opp til meg,hadde jeg født hjemme. Men det får jeg ikke lov til siden jeg hadde morkakeløsning med tvillingene, går på sprøyter nå for å forhindre blodpropp, og så blir det antagelig setefødsel nå også. Men men, gullet må jo ut, og jeg bare gleder meg til å få han i armene mine:)
BabyBlue Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Ja de sa han var stor til å komme såpass tidlig, er glad han ikke var større jeg...var helt perfekt hehe Er ikke noe gøy å ligge på sykehus,jeg har ikke noe fin erfaring der jeg var heller...de gjorde så mye rart og hørte aldri på det jeg hadde å si Du har nok gått gjennom litt skjønner jeg, håper du får en fin fødsel..er godt å få de i armene etter mye slit å svette, da blir "nesten" alt glemt )
Heaven har født::) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 Tusen takk:) Håper og har troa på at denne fødselen blir like fin som de andre. Lille i magen ble estmert til 2300 gram for 2 uker siden,så hen er litt større enn snittet om estimeringen stemmer: Men går vel bra det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå