Heaven har født::) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hoven el oppblåst i ansiktet,leppene føles hovne og har fått røde kinn osv. Er bare 33 +4, så han må vente litt med å komme. (hvertfall til jeg er 37 uker) Hvor lang tid tok det fra du fikk fødeansikt, til du fødte? (om du fikk fødeansikt da)
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Tror ikke jeg hadde fødeansikt før de siste par ukene før fødselen. Grøsser bare jeg tenker på det!
Heaven har født::) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Hehe. I første svangerskapet var jeg helt ille, så ut som en oppblåst gorilla. Men da hadde jeg alvorlig svangerskapsforgiftning også. Ser ut til at det er svangerskapsforgiftning på tur nå også, men er ikke SÅ ille i trynet enda hvertfall som jeg var da.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 sukk, her og.. hatt det er par uker nå =( er 37 nå, så han kan baaaare komme.. sukk jeg er shit lei
Gjest Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Hehehe velkommen i klubben fikk det for rundt en uke siden selv. Kanskje vi skal danne en facebook gruppe? "for oss som ufrivillig ligner på Jan Thomas" hehe Har termin til onsdag jeg da, så håper frøkna kommer ut snart.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 "for oss som ufrivillig ligner på Jan Thomas" hehe Hahahahaha ler meg skakk
Heaven har født::) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 Haha, latterkick her nå. Drar av meg føde ansiktet, vil IKKE ligne på han. flirer . heldige dere som er så nær termin, lenge igjen jeg om jeg går tiden ut. Missunnelig,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå