beggeto Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Dere som bruker endagslinser: Hva gjør dere viss dere f.eks skal på jobb, og så skal dere noe annet på kvelden? Blir jo litt lenge å gå med linsene fra 7 til 22 f.eks... Tar dere de av på ettermiddagen og tar på de samme igjen etterpå? Eller tar dere nye linser? Eller hva gjør dere?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 jeg har hatt på mine så mange timer. hender jeg har glemt og ta de av om kvelden og he he:) går bra det. men ofte har jeg tatt av og tatt på nye før jeg skulle ut på noe.
beggeto Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 hm, mine begynner å bli ubehagelige etter ca 10 timer... Det er helt greit for øyenene å ta på nye linser? Bare man ikke har de samme i mer enn 12 timer?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 jeg har hatt mine på i ett døgn og sånn fordi jeg har sovnet om kvelden og glemt de.ikke merket noe ubehag og ikke ed å ta av gamle og sette på nye heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå