håper-håper... Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 og hvor langt på vei er dere?? føler jeg burde vært mye mer aktiv.... men har ikke energi, og blir kjempe fort andpusten og svimmel når jeg tvinger meg... er 26 uker.. trener tilrettelagt "aerobic" for gravide en dag i uken.. og hadde planer om å gå tur hver dag, men blir med en gang i uken eller to, og da ikke mer enn en halv time.... litt dårlig samvittighet.... hva orker dere andre???
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Nei, får ikke lov av legen/ sykehuset å trene pga div komplikasjoner. Er nå i uke 25. Hender jeg går små-turer (får ikke lov til å gå for lange turer), men merker at jeg også fort blir andpusten og nesten kvalm... Forrige svangerskap trente jeg ganske mye (spinning, low impact, gåturer). Hvis du føler for det er det jo fint, men ikke stress hvis du føler deg uvel når du trener.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg blir og fort andpusten og får fort hjertebank! MEN, jeg har funnet ut av svømming er helt i blinken! Kroppen blir ikke utrolig belastet, og det er herlig med en følelse av "vektløshet" når jeg føler meg tung og fæl! Så, nå prøver jeg å svømme ca 1 time, 2 ganger i uken. (Jeg er 34 uker på vei)
Jente09&Jente12:) Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg svømmer tre ganger i uken og er 24 uker på vei:). Har problemer med ryggen så svømming er det eneste fysiske eg kan gjøre!!.
lillenemi Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg har også tenkt å begynne å svømme. Er nå 11+1 og kjenner at kvalmen og trettheten begynner å slippe taket Utrolig deilig følelse! Men en ting jeg lurer på: Hvor får jeg tak i badedrakt for gravide? Brukte bare bikini i sommer, men syns det er litt ukomfortabelt å bruke i svømmehall. Og badedrakten fra i fjor er blitt litt for liten... Jeg bor forresten i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå