Gå til innhold

Har barna deres kjæledyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og dersom ikke...kommer de til å få det en gang?

Jeg kan ikke fordra dyr, og gruer meg til den dagen jeg må si nei til ungene dersom de ber om et kjæledyr. Jeg kan i nøden strekke meg til en utekanin... (akvarie med fisker har de allerede...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også en som ikke liker dyr, men det er fodi jeg er allergisk;(

Har en utekanin, og en katt:)

Skrevet

Vi har en katt, men det er ikke bare jenta sitt kjæledyr, den er kjæledyret vårt også. Veldig glad i dyr jeg da, spesielt katter og hunder.

Skrevet

De har vel ikke akkurat kjæledyr, men vi har ca 100 vinterfora sau, 1 geit, 1 sauehund, 1 fjøskatt og 1 akvarie full av fisk.

Hunden er en utehund, og katten er lite inne pga lillebror som har atopisk eksem. Den er som regel på gangen hvis den er inne.

De kan godt for min del få flere katter (hvis lillebror vokser av seg allergien som vi håper) og kanin evnt. andre pelsdyr. Men det blir ikke jeg som rensker opp i hamsterbur, kaninunger og hestemøkk. Det får de klare selv.

Skrevet

Vi har katt:)

Den hadde vi før eldstejenta ble født, så den har fulgt ungene de første årene nå. Regner med vi skaffer oss ny katt når den ikke lever lenger.

Jeg har selv hatt katt, og hester siden jeg var lita:)

Skrevet

Nei hun er bare 4 år og altfor liten til å ha eget kjæledyr. Men vi har hund og katt i familien. Jeg elsker dyr, men vil egentlig ikke ha burdyr. Jeg har store ambinsjoner om å få jenta mi hestegal sånn at vi kan begynne å ri når hun blir større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...