~~DoraDora~~ Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Er så matlei om dagen. Føler at det samme går igjen her i huset, og trenger tips . Her går det i fårepølse, men det begynner jeg å bli lei også... Hva har dere på?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Her går det i rekesalat med skinke, jordbærsyltetøy, hvitost og brunost,,,,
miren Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 hvitost, brunost og leverpåstei. minsta ser helst hun får peanøttsmør på skiva til hvert måltid.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Salami og majones med en melon yoghurt til. Ellers stortsett leverpostei. Innimellom bringebærsyltetøy og brunost.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg har spist leverpostei i fire mnd nå! Hehe....mista mye blod under fødselen, så litt jern må til. Verste av alt, jeg er ikke lei heller hehe. Men jeg laga eggsalat en dag :-) namnam Eggsalat: Hardkok fire egg, avkjøl dem og del dem på kryss og tvers med eggdeleren. Kutt opp purreløk og ha oppi ei skål. Ha i majones til det blir passe tykt. Smak til med salt og pepper. Spesialsalat: Hodekål, paprika, purreløk, kokt skinke, majones og rømme. Jeg slumper bare :-) Slike salater kan man jo lage av forskjellige ingredienser.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Fått litt dilla på prim av alle ting jeg.. Ellers spiser jeg leverpostei, salami, brunost og provence skinke (anbefales), med rødløk på.
~~DoraDora~~ Skrevet 4. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2008 Jeg prøvde den eggesalaten din Gjertrud.... den var god Takk !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå