~~DoraDora~~ Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg har ingen anelse på hva vi skal ha til middag i dag. Trenger tips ))
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 rester fra middagsselskapet i går, Tandoori kylling med ris og raita:))
alvis Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Uff ja. Jeg er også helt blank. Jeg har en medisterdeig liggende. Har aldri lagt noe av medisterdeig før så jeg får vel prøve meg frem.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Her i heimen blir det spaghetti til middag.
blond Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Lunsjkaker med kjøttkakesaus, poteter og blomkål. Jeg avviker fra fisk som vi pleier å ha på mandager, tar det enkleste jeg kom på.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Vi har hatt fisk.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Vi har hatt hjemmelaget fiskegrateng som faktisk ble utrolig god om jeg så må skryte av meg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå