Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 ER det helt tabu å ta seg en halv-liter med øl i sola på en utesevering når man har med seg barnet sitt i vognen sin.Barnet er mellom 9-12 månder? Kunne du ha gjort det?hva tenker du når du ser noen som tar seg ei pils mens barnet er med?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde ikke brydd meg om noen gjorde det. Men ville ikke gjort det selv.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Det gjør meg ikke noe, men er mor/far/den som passer barnet full så synes jeg ikke om det. Men et par pils inne eller ute på kafe gjør jo ingenting.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Dersom du satt alene med barnet og drakk, hadde jeg kanskje tenkt litt stygge tanker. Men dersom du satt sammen med en eller flere voksne, hadde jeg sannsynligvis ikke tenkt noe spesielt i det hele tatt. Og dersom jeg hadde tenkt noe, ville det vært: så koselig det så ut, så kjekt at hun koser seg, å det så godt ut med øl, så bra at folk har det hyggelig, eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Nei, det synes jeg ikke er noe gale:) Gjør det ikke selv, da jeg er så og si å regne som avholds, men om mannen hadde gjort det, så hadde han ikke fått noe pes fra meg nei. Da går jeg ut fra det du skriver, om en halvliter, ikke flere...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 det er mange ganger jeg kunne ha tenkt meg å tatt meg ei pils i sol veggen , men har rett og slett ikke tort pga redd for å få stygge blikk i fra andre småbarns foreldre.Men kanskje jeg kan ta meg ei pils i sola sammen med pappaen neste gang vi skal til byen
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Synes jeg absolutt du kan gjøre. Og om noen skulle reagere negativt: so what, det er de som har et problem da, ikke du.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Vi har gjort det flere ganger ,ser ikke noe galt i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå