vi-2 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hei. Er det noen som har erfaring med tepper til barnrom fra Ikea.? Loer disse f.eks ? Eller noen andre som har funnet et fint teppe til gutterom på en annen butikk?
Banshee Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Har et teppe fra Ikea på rommet til snuppa, loet en del når jeg vasket det første gangen, men loer ikke ellers hvertfall.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Vi hadde et på barnerommet i ca. to år, og det loet ikke, og holdt seg godt - men det ble veldig, veldig solbleket der hvor solen skinte mest på teppet. Av den grunn måtte det kasseres, ellers hadde det egentlig sett ut som nytt:-)
~~DoraDora~~ Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Alle mine tre har tepper fra Ikea, og de er kjempefine. Har ingen problemer med loing vi i hvertfall. Ikeateppene er jo så billige at du trygt kan ta sjangsen på å prøve de. Er du ikke fornøyd, blir det ikke store tapet å kassere de
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 vi har hatt det drageteppet, og det loet ikke. Holdt seg veldig fint syns jeg. Var mykt og godt også. Nå har vi et cars-teppe fra jysk på poden sitt rom, og det er ikke like godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå