Gå til innhold

Teppe til barnerom fra Ikea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Er det noen som har erfaring med tepper til barnrom fra Ikea.?

 

Loer disse f.eks ?

 

Eller noen andre som har funnet et fint teppe til gutterom på en annen butikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et teppe fra Ikea på rommet til snuppa, loet en del når jeg vasket det første gangen, men loer ikke ellers hvertfall.

Skrevet

Vi hadde et på barnerommet i ca. to år, og det loet ikke, og holdt seg godt - men det ble veldig, veldig solbleket der hvor solen skinte mest på teppet.

Av den grunn måtte det kasseres, ellers hadde det egentlig sett ut som nytt:-)

Skrevet

Alle mine tre har tepper fra Ikea, og de er kjempefine. Har ingen problemer med loing vi i hvertfall.

 

 

Ikeateppene er jo så billige at du trygt kan ta sjangsen på å prøve de. Er du ikke fornøyd, blir det ikke store tapet å kassere de ;)

Skrevet

vi har hatt det drageteppet, og det loet ikke. Holdt seg veldig fint syns jeg. Var mykt og godt også. Nå har vi et cars-teppe fra jysk på poden sitt rom, og det er ikke like godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...