VirreVirre Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Fikk et godt tilbud på en T2H vinterdress str 74, så jeg kjøpe den. Ser den er ganske stor i størrelsen så snuppa kan nok bruke den i bhg om et par mnd. Men nå når jeg kjenner på den så virker den så stiv i forhold til f.eks reima. Kommer det til å bli et problem? Noen som har brukt T2H på små barn? Regner med hun kan gå i løpet av kort tid.
MissAntrop Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Vi har en T2H dress til jenta vår, riktignok en vårdress, men den har fungert fint ift bevegelsesmulighet. Det jeg ikke er så fornøyd med er at hele foret til dressen har revnet opp i sømmene. DEt er for dårlig for en så dyr dress.
hundemamma ♥ Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg har T2H dress til min lille pike. Hun er 17 mnd og jeg skulle i utgangspunktet ha str 74 men vi måtte ned til 68 (!) så de er veldig store. Hun ser litt ut som en av Tomlingene i Drømmehagen på barne-tv men dressen er super. Har også en vårdress fra MiniAture. den måtte hun ha 12 mnd i for de er vanlige. Jeg trodde også at den var stiv (T2H) men det har ikke hindret jenta mi i å bevege seg. OG så mener jeg at T2H dressene er mye finere enn Reima...men det er meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå