Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg drømmer om det samme veldig ofte, nemlig at jeg er utro mot samboeren min. Jeg drømmer aldri om akkurat når det skjer, men drømmer om tiden etterpå, da jeg har ekstremt dårlig samvittighet og lurer på hvordan jeg kunne gjøre noe sånn mot mannen jeg elsker. Det er altså aldri sex og spenning med i drømmen, bare skyldfølelse og skam. Våkner opp med ekstrem lettelse over at det bare var en drøm. Hva betyr dette? Har aldri vært utro mot han, og har ikke noe ønske om å være det heller.
Hormonelle Frikadelle Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 gå inn på www.droemmetydning.com. super god side =)
birrisj05.02.09 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Drømmer reflekterer ofte det man innerst inne føler. Og det trenger ikke ha noe med selve motivet i drømmen å gjøre - altså ingenting å gjøre med utroskap.. har du dårlig samvittighet for noe, siden den følelsen gjenspeiler seg?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hm, jeg har ofte dårlig samvittighet, for alt mulig rart. Kanskje jeg skulle prøve å slappe av litt. Takk for svar begge to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå