Gå til innhold

Noen som har studert det året de har gått hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å ta generell studeikompetanse, men gruer meg. Jeg har ikke sittet på skolebenken på maaaange år. Å husker svært lite,men jeg VIL gjennomføre det da jeg vil inn på videre skole å få meg en utdanning!!

Noen andre her som har studert det året de har gått hjemme?

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

jeg startet studiene da guttungen var 3 mnd.

jeg studerte fulltid, kan vel ikke si jeg anbefaler det, da all tiden på kvelden og da guttungen sov på dagen gikk til å studere, og det strakk ikke til, så jeg gikk konstant med dårlig samvittighet pga det. du bruker lengre tid på å sette deg inn i pensum alene enn om man jobber i gruppe osv, så sant ikke du er en råtamåp på å studere.

hvis du skal studere, så ikke ta vann over hodet. start med noen få fag, og se heller ann hvordan tiden strekker til. et par fag i semesteret kommer til å gå fint, men fullt opp kan være litt tøft. det er noe med at man ønsker å nyte den tiden man har hjemme sammen med den lille også.

lykke til:)

Skrevet

Hva studerte du?

Jeg skal selvfølgelig se an hvordan nr.2 blir, blir det som nr.1 så blir uaktuellt. Men jeg vil gå rett inn på skole i stedet for jobb etterpå, men trenger Generell studiekompetanse for å komme meg inn der.

Gjest thricane
Skrevet

jeg studerte regnskapsfører ved BI.

hvis du har noen å alliere deg med, slik at du kan få i hvert fall en dag i uka hvor du kan dra på biblioteket eller i en studiegruppe, så kan det være til mye hjelp.

Skrevet

ja det tror jeg at jeg skal klare :) Håper jeg kan gjennomføre det :)

Skrevet

Jeg tok ikke permisjon fra studiene med førstemann. Jeg hadde ikke obligatorisk oppmøte i de fagene jeg tok, så det gikk helt fint. Leste hjemme og stilte til eksamen. Jeg kommer til å ha igjen hovedoppgaven denne gangen her, og har ikke bestemt meg for om jeg skal ha litt perm eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...