Gå til innhold

Flere som ikke har symptomer?


Annepålanne

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅHHHH.

 

Sånn var det sist også; ingen symptomer i det hele tatt i begynnelsen. Trodde ikke på at jeg var gravid før jeg kjente livmoren sist, jeg. Skulle så gjerne kjent at det liksom var noe på gang. Æsj, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har heller ingen symptomer. Var litt trøtt og ømme pupper i forrige uke, er 5 uker på vei, men kjenner ingen symptomer nå utenom stikkinger på sidene og under magen. Er super redd for at noe er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er vitsen med å delta i dette forumet bare for å gi surmaget kritikk til håpefulle? Lykke til anonym nr1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har svært lite symptomer.men positiv for det!!! 4 uker på vei.

 

"anonyme" som bare skal skape kvalme,kan holde seg andre steder synes jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg hadde endel symptomer i uke 4. Nå erjeg 5+2 og de siste tre dagene har jeg ikke hatt noen symptomer...kun ømme pupper. Hadde egentlig ikke tenkt å bli bekymra men så er det så vansklige å ikke bli det! Tor jeg skal kjøpe en graviditetstest idag for å sjekke om jeg fortsatt er gravid...utrolig skummelt det her. Andre som har det sånn? Noen som hadde det sånn når de var gravid som det gikk bra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... KAn vel egentlig slenge meg på her jeg og.. Kjenner liksom ikke noe særlig til at jeg skal være gravid i det hele tatt. Men nå er jeg bare 5+1, og tror ikke vi skal bekymre oss. JEg tok en test i går kveld bare for å sjekke at LH stigningen er på plass, og den var knallsterk:) Jeg tror vi skal være glade så lenge vi ikke kjenner noe enda, for det kommer nok tidsnok uansett.. (Mange begynner med symptomer uke 6, 7 og 8) Gratulerer alle sammen hvertfall.. Dette blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mange symptomer, egentlig. Bare et, som er ganske sterkt.

Er så ufattelig trøtt om dagen..

Vanligvis er jeg B-menneske deluxe, og pleier å legge meg ganske sent. Nå sovner jeg senest kl 23 og føler meg helt overkjørt..

 

Gratulerer til alle sammen, forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...