Annepålanne Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 ÅÅÅÅÅHHHH. Sånn var det sist også; ingen symptomer i det hele tatt i begynnelsen. Trodde ikke på at jeg var gravid før jeg kjente livmoren sist, jeg. Skulle så gjerne kjent at det liksom var noe på gang. Æsj, altså!
Sib 78_1 MA Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hei. Jeg har heller ingen symptomer. Var litt trøtt og ømme pupper i forrige uke, er 5 uker på vei, men kjenner ingen symptomer nå utenom stikkinger på sidene og under magen. Er super redd for at noe er galt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Kjenner heller ingenting. Har TR nå på torsdag, er spent og lurer på om jeg skal ta en test i dag..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hva er vitsen med å være her inne på Juli 09 klubben om du ikke vet om du er gravid engang?
Annepålanne Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Og hva er vitsen med å delta i dette forumet bare for å gi surmaget kritikk til håpefulle? Lykke til anonym nr1!
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 har svært lite symptomer.men positiv for det!!! 4 uker på vei. "anonyme" som bare skal skape kvalme,kan holde seg andre steder synes jeg.
Lillefisk Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Hei! Jeg hadde endel symptomer i uke 4. Nå erjeg 5+2 og de siste tre dagene har jeg ikke hatt noen symptomer...kun ømme pupper. Hadde egentlig ikke tenkt å bli bekymra men så er det så vansklige å ikke bli det! Tor jeg skal kjøpe en graviditetstest idag for å sjekke om jeg fortsatt er gravid...utrolig skummelt det her. Andre som har det sånn? Noen som hadde det sånn når de var gravid som det gikk bra med?
*tullemor* Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Hei hei Jeg har ikke noe særlig symptomer.. Kun litt ømme pupper!
Blidogfornøyd:) Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Hei hei... KAn vel egentlig slenge meg på her jeg og.. Kjenner liksom ikke noe særlig til at jeg skal være gravid i det hele tatt. Men nå er jeg bare 5+1, og tror ikke vi skal bekymre oss. JEg tok en test i går kveld bare for å sjekke at LH stigningen er på plass, og den var knallsterk:) Jeg tror vi skal være glade så lenge vi ikke kjenner noe enda, for det kommer nok tidsnok uansett.. (Mange begynner med symptomer uke 6, 7 og 8) Gratulerer alle sammen hvertfall.. Dette blir spennende:)
~ Katie ~ Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Har ikke mange symptomer, egentlig. Bare et, som er ganske sterkt. Er så ufattelig trøtt om dagen.. Vanligvis er jeg B-menneske deluxe, og pleier å legge meg ganske sent. Nå sovner jeg senest kl 23 og føler meg helt overkjørt.. Gratulerer til alle sammen, forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå