Gå til innhold

Vintersko???!!

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken vinter sko har dere kjøpt??

har to gutter,storebror på 3,5år og lillebror på 1,5år =)

og jeg vil ikke blakke meg helt på sko heller da,siden jeg har to å må kjøpe til.

Kjøpte Sorel sko ifjor til storebror,største dritten jeg har vært borti,så blir ikke det i år nei.

noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde Kavat sko i fjor, veldig fornøyd...

Ser andre sverger til Sorel, hvorfor var du misfornøyd?

Skrevet

jenta våres er 1år og vi er veldig fornøyde med skoene i fra ponny ... :-)

Skrevet

Her har vi hatt Sorel i flere år- kjøpte de på tilbud på Eurosko i år til 299.- + at jeg har impregnert dem. Syns de har vert helt topp- tar ut " innmaten" hver dag så de får tørka skikkelig og da har sønnen min holdt seg varm på beina-enda han er en frysepinne...

Skrevet

Gubben har kjøpt viking gore tec sko til mini. Er kjempefornøyd med de så langt!

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Vi kjøpte gore tex sko i fjor til eldste sønnen min som er 4nå,de kan han fortsatt bruke og er fornøyd med dem:)vi bor så sunnmøre(vått)har holdt bra de:)om han ruller rundt i sølepyttene så blir han seff litt våt hehe;). Tiril har de fra friends:)

Skrevet

for det første så løsna (på begge støvlene) den derre borrelås reima med engang,synes ikke de var varme i det hele tatt,hadde ullsokkene inn,ute flere ganger og tørka og vaska,men nei..synes ikke det var gode sko..ikke særlig vanntett heller,kun nederst er de det..

Skrevet

ja,ponny sko hadde storebror som sine første vintersko,de var kjempebra synes jeg,fornøyd med dem ja =)

men finner dem liksom ikke igjen,og ponny er blitt dyrt her synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...