Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved tannpussen om kvelden får jeg nesten ikke pusset tenner, brekker meg hele tiden.. Særlig når jeg må gape litt for å pusse oppe.

Noen som har det likedan og som kanskje har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

>Hei! Har akurat det samme problemet, jeg prøver å ikke gape for mye for da brekker jeg meg enda mer. Jeg pusser det jeg klarer og bruker munnskyllevann i stedet. Lykke til!

Skrevet

Ja munnskyll bruker jeg også.

Hvor langt er du på vei? Jeg er 17 uker. Håper dette problemet gir seg snart..

Lykke til du også:-)

Skrevet

jeg har det sånn jeg også...forferdelig!!!

Skrevet

ja det skriver jeg under på:-)

Lurer på hva det kommer av?

Skrevet

Ja, det samme med meg, men tennene må jo pusses!

Prøver å ikke pusse tunga så mye som før, og sørger for å ha pastiller i veska i stede, i tilfelle dårlig ånde... bruker flourskyll hver kveld også, det hjelper nok litt.

Skrevet

Har samme problemet. Jeg pusser og brekker meg litt om hverandre. Tennene må pusses og all joben kan ikke overlates til fluorskyll og annet munnskyllevann. Et tips er å finne en tannbørste med lite hode for å unngå å stimulere brekningsrefleksen mer enn nødvendig. For meg er det verst når jeg pusser helt bakerst og stort børstehode forsterker dette problemet. Anbefaler tannbørsten Jordan, active tip. Den har lite hode og slank hals. Fåes kjøpt i de fleste store matvareforetninger. Dersom du har problemer med sårt tannkjøtt i tillegg får man den med ekstra myk bust på de fleste store apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...