Gå til innhold

Er det andre med termin påskeaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, blir jo en morsom påske til neste år da ja!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

vi har menstermin 11 april og får en liten påskekylling ;) mest sannsynlig blir vi satt noen dager tilbake på ordinær ultralyd, men rundt påske blir det jo uannsett :)

Skrevet

Hei!

Jeg har UL-termin på påskeaften, så det blir en spennende påske ja:-)

Skal føde på St Olavs i Trondheim jeg og har allerede begynt å bekymre meg for bemanningen på føden, da det både er helg og helligdag....jobber på huset selv, så jeg håper baby kommer uken før:-)

Skrevet

Skal sikkert ikke svare på denne da jeg ikke har termin før 1.påskedag. Føler jeg likevel kan være en del av "påskeklubben 2009"

Jeg gleder meg til påske og til egget kan klekkes ja

Skrevet

Jeg kaster meg inn i påskeklubben jeg også. Har foreløpig termin på langfredag. Altså dagen før påskeaften. Håper imidlertid jeg klarer å knipe igjen noen dager. Som hun som jobber på St.Olav så har jeg ikke veldig lyst til å føde når det er lavbemanning på avdelingen. Satser på mandagen eller eller tirsdagen etter og en jordmor som er uthvilt etter påskeferie ;o) Men det er vel ikke akkurat slik vi kan bestille. Verken når vi føder eller hvorvidt jordmoren hadde fri i påskehelgen. Men det er jo lov å håpe :o)

Skrevet

Hmmmmm, jeg har ikke tenkt på dette med bemanning...

Jeg har ikke tenkt å bli henvist videre til bærum eller a hus....

Det vil være et mareritt. Bilturen med førstemann til ullevål var mer enn fæl.

Så moro vi er flere med påskekyllinger da!!!!

Jeg føler på meg jeg kommer til å føde langfredag... Lurer på om det skjer:)

PS: Hvilket kjønn venter dere? Har dere flere barn fra før?

Jeg skal på ul fredag.... SPENT JA!

Skrevet

Venter første. Skal til ultralyd på torsdag. Gruer meg litt. Selv om jeg føler alt står bra til, så vet man jo aldri hva man får se. Skal tidlig om morgenen og rett videre til en veldig lang og travel dag på jobb. Håper jeg får tid til å kose meg litt med inntrykkene når jeg kommer hjem. At jeg ikke er helt utslitt og bare sovner med en gang.

Skrevet

Dagen før fikk jeg høre idag på ul. Får ei jente. :)

Skrevet

vi skal på ultralyd neste torsdag og gleder meg helt vilt :)

har jentefølelse...men aldri godt å si he,he. Det blir førstemann for oss, så det spiller egentlig ikke noen rolle hva det blir :)

Skrevet

Jeg har termin første påskedag. Forrige gang fikk jeg baby på palmesøndag, så det må være noe med høytiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...