Gå til innhold

Ekstra klønete som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som innbiller meg at jeg blir mer klønete/slepphendt når jeg er gravid, eller er det flere som har det slik?

Mister glass, tallerkener, og ødela nettopp håndtaket på kjølekapet!..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i dette ja! Hehe, forje uke holdt jeg på å tenne på butikken fordi jeg tente et lys og kom bort i en oppsats med tørkede blomster, hele driten sto i fyr! Mister også alt av glass og fat og ødelagt lokket på fryseren jeg da! Tviler på at dette er tilfeldig:P

Skrevet

Kjenner meg igjen jeg også=) Klarte å tømme ut en hel pose med grønnsaksblanding oppi fryse boksen i går.Så nå må jeg tømme å vaske hele..Skulle liksom bare spare meg for litt stress, så jeg tok med meg en skål og saks bort til frysa åpner pakka, tømmer i skåla. så dunker jeg ned skåla så den faller oppi, og i forfjamselsen tømmer jeg resten oppi også. Har flere andre episoder også..Føler jeg er litt fjern i toppen for tiden..

Skrevet

Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg! :-)

Skrevet

veeeeeldig vanlig bivirkning ja hehe

Skrevet

jepp, jeg er helt ekstrem! i tillegg står jeg der og ikke helt skjønner hva som har skjedd... :o/

jeg surrer også mye med ord, setninger og hva som har blitt sagt, ble faktisk avslørt pga det... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...