*Lykkelig 1984* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hva gjør jeg nå da.....? tok positiv test i går, 2 stk for å være sikker! kunne faktisk ikke vært verre timing... er i et vikariat ut februar, etter det må jeg begynne å søke jobb igjen, og hvem vil vel ansette ei gravid dame? og da får jeg vel ikke fødselspenger heller, siden jeg SIKKERT kommer til å gå arbeidsledig.... Men tanken på barn er jo allikevel koselig da, selv om jeg er veldig redd:) men det er vel normalt.... off, det var godt å få luftet seg litt....
trine->mai07 og juni09 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Joda, du har rett på fødselspenger dersom du har jobbet de siste 6 av 10 mnder eller noe. Gå inn på NAV sine sider og les litt der Gratulerer med nurk i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå