Gå til innhold

Å hjelpe meg:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg nå da.....? tok positiv test i går, 2 stk for å være sikker! kunne faktisk ikke vært verre timing... er i et vikariat ut februar, etter det må jeg begynne å søke jobb igjen, og hvem vil vel ansette ei gravid dame? og da får jeg vel ikke fødselspenger heller, siden jeg SIKKERT kommer til å gå arbeidsledig.... :(

Men tanken på barn er jo allikevel koselig da, selv om jeg er veldig redd:) men det er vel normalt....

off, det var godt å få luftet seg litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, du har rett på fødselspenger dersom du har jobbet de siste 6 av 10 mnder eller noe. Gå inn på NAV sine sider og les litt der ;)

 

Gratulerer med nurk i magen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...