To-små-nydelige-barn Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hvilken type dyne brukte dere? Må det være dundyne, eller kan man bruke thermodyne? og hva er egentlig forskjellen???
nr.4 i oktober Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hei! Jeg kjøpte en god dyne på IKEA. Dobbeldyne i 220-lengde med fiberfyll ( den kostet rettt under 300 kr mener jeg å huske) og så klippet jeg til fasongen etter et gammelt voksiposetrekk, bare lagde den litt lenger, (lagde pose til 2-åringen så den måtte være litt god og lang.) Kjøpte "temperaturgradering 3" for å si det sånn; IKEA dynene er rangert fra 1-6 ettersom hvor varme/kalde en vil ha dem, grad 3 er passe synes jeg, og blir ikke for tynn, heller ikke for tykk. Vi har TFK-vogn som er stor og romslig, (må vel ha størrelsen på vogna litt i bakhodet og når en velger dyne kanskje..) Ikke kjøp dun-dyne, for da har du en real jobb med å støvsug fjær og dun etterpå..Har prøvd det èn gang- aldri mer, hehe. Thermodyne blir like varm og god vil jeg tro, ihvertfall virker det ikke som om min jente fryser i vogna når hun sover i posen jeg lagde. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå