Gå til innhold

trenger trening og kostholdstips

Anbefalte innlegg

Skrevet

og siden dette er forumet med mest svar :)

er naturlig slank med høy forbrenning. 4mnd etter fødsel har jeg gått ned 6kg mer enn startvekt rett før jeg ble gravid, og nå er jeg ganske tynn.

Jeg ønsker litt mer muskler. Så spm. er: tips til mat med masse proteiner ol. som er sunt for kroppen og som gjør at man legger på seg muskelmasse.

og såklart, tips til treningsmetoder ol. for å øke muskelmassen.

Er svært dårlig til å spise kjøtt, og har skjønt at jeg er nødt til å begynne med litt styrketrening og spise mer kjøtt ol. for å gå opp i vekt, da amminga suger alt av meg.

Takk for råd og tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare kjøtt som innholder proteiner. Egg er også bra. Hvis du vil unngå fett kan du jo lage omelett av bare eggehvite, evt 2 eggehviter og 1 eggeplomme. Nøtter inneholder endel proteiner (OBS mye fett også)

Fisk har endel proteiner.

Det finnes mange proteinbars på markedet og noen av de smaker veldig godt, mens mange av de smaker litt pappaktig. Jeg liker Power pack og Honningproteinbarer (finnes på helsekostforretninger og xxl)

Du burde få i deg proteiner rett etter trening. (innen 30 minutter) Derfor er proteinbarene veldig praktiske å ha:)

Når jeg starta å trene skaffa jeg meg et abbonement på "iform" De har som oftest med et treningsprogram du kan bruke. Sjekk også iform.net

Det kan også være en ide å skaffe seg medlemskap på et treningsstudio og få de til å lage et eget treningsprogram til deg.

Lykke til:)

Skrevet

tusen takk for tips! :-)

Det har ikke noe å si at det inneholder litt fett i og med at jeg er så tynn og ønsker å gå opp i vekt. Så lenge det er den sunnere sorten av fettet er det helt greit!

Skal skjekke ut nettsiden du tipset om, takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...