Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hvis jeg da godtar, ser på profilen deres, for så å slette den, vil de da kunne se min profil? Forutsatt at de ikke var pålogget da jeg godtok venneforespørselen?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ja, de vil kunne se din profil om du ikke blokker vedkommende. Noe som kan være nødvendig en gang iblant.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Som du sier, forutsatt at vedkommende ikke er pålogget når du godtar forespørselen og du sletter vedkommende som venn med en gang så kan vel ikke h*n se din profil noe mer enn før... Jeg kan i allefall ikke se profilene til folk jeg har vært venn med tidligere og som jeg har "sagt opp"
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Nei det var det jeg tenkte. Men det holder å trykke på slett nederst på siden deres? Og vil de ikke få en notification om at jeg har godtatt venneforespørselen deres?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jo de vil få en notification på at du har godkjent dem som venn. Men de vil ikke se at de har blitt blokkert. Det forstår de nok alikevel når de ikke kommer inn på din side.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Var det jeg tenkte! jaja, nå er det gjort.. hehe føler meg litt slu!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Når noen legger deg til, så kan du jo se på profilen deres uten å godta dem som venner, så lenge de står som "friend request". Skulle tro det var bedre enn å godta bare for å slette dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå