Lillemy 3barnsmamma:) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Heihei Da har jeg endelig kommet til siste trimester.Synes tiden har gått fort. Jeg har termin 28januar(men tror den kommer før da)
2SønnerSmå Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Velkommen så mye inn til oss =) Her inner er det kjempekjekt å være!!
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Velkommen til oss. Ja nå nærmer det seg med stormskritt. Dette trimesteret går veldig fort. Lykke til:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå