Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Er det noen som har prøvd Bella band? Funker de? Må man "gå" inn i dem eller hva? Hva med Belly belt? Synes ikke det ser så pent ut, da, men kanskje i kombinasjon med bella band? Eller kan bella band brukes med åpen buksesmekk under (ikke så behagelig, tenker jeg, og det blir vel også bul på buksa???) veldig usikker på om jeg skal bruke penger på dette (er jo billig hvis det fungerer, da har jeg mange bukser jeg kan bruke) - eller om jeg like gjerne skal gå til innkjøp av gravid-bukser.. Kan noen hjelpe meg, komme med sine erfaringer????
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 3. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2008 Ingen som har prøvd noe av dette? selges på www.alexi.no (http://www.alexi.no/index.php?cPath=1_1105)
casandra1980 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Har prøvd det,og jeg de imponerer meg ikke.For jeg må ha oppe buksesmekken,så jeg har en følelse av at buksene skal dette av.Pluss at man må ha en vid genser utenpå sånn at det ikke skal vises at buksesmekken er åpen.Nei da får man heller ty til mammabukser:)
casandra1980 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Huff ble litt skrivefeil,sendte for fort.
Feliz31 Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 jeg kjøpte meg også bella band og tenkte at dette må jo være ypperlig, men det er de altså ikke slik jeg ser det. Jeg har brukt båndene i de første ukene når de vanlige buksene mine ble for trange og gravid bukser bli litt vel tidlig å bruke. Men som en annen sa her, så blir ofte glidelåsen på buksen åpen, og du er avhengig av å ha noen litt lange løse overdeler slik at glidelåssprekken ikke synes. Nei, de har ikke vært noen stor suksess her i huset mitt, kunne like gjerne ha brukt en syltetøystrikk eller noe annet de få ukene jeg brukte de.
Skihild Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Hei. Bella band, liker eg godt. Har fortsatt bukser som passer i livet, problemet er bare at genseren ikkje går ned til buksa lengre. Og då funker bella band perfekt! Også sklir buksa litt ned og genseren opp, så har ein fortsatt klær på for den ligger i mellom. Er 24 + 1 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå