Stine? Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Da stemte alle symptomene som jeg har hatt i en ukes tid:) Sitter her med en positiv graviditetstest, er 6 dager over IKM, og har følt på meg at jeg har vært gravid en stund, så da sniker jeg meg ut av Bli Gravid, og inn på 1.trimester:) Sender masse babystøv til dere her inne, og håper dere kommer fort etter:) Lykke til, og stoooor klem fra meg, som SKAL BLI MAMMA =)
Lala & Po Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så mye!!!! Hva slags symptomer har du hatt egentlig? Har en mistanke selv også, men plutselig har alle "symptomene" forsvunnet i dag. Har ikm i dag og ingen mens, men den kanjo bare være forsinket. Lykke, lykke til med spiren! Håper vi "snakkes" på 1.tri
Stine? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Ca 1 uke før IKM hadde jeg disse symptomene - Følsomme bryst (tåler ikke berøring, og spesielt ikke dusjstrålen) - mensmurring - kvalm og uvell - veldig lite energi - trøtt (sover 2t mer om natta og er utslitt når jeg våkner) - Humørsvingninger (stakkars gubben) - Fort sliten (anpusten etter en liten trapp) - stikking i halebeinet og under venstre arm - konstant rumling i magen - enormt tørst (drikker 3liter vann om dagen fra før) - Hard/løs mage - ekstrem god luktesans (er tett i nesen i tillegg) - endrede matønsker (vil ha kaviar !! har ikke spist det på 10 år!!!) - hovne fingre - tunga hovner opp (har piercing i 1 1/2 år,så er ikke derfor) - svimmel Testet positivt på el tester 2 dager før ikm og IKM dagen, så hadde troen på at det var noe der.. Ville vente en stund før jeg tok g.test, fordi jeg var redd det ikke var noe der. Men det var det:) Lykke til Sofia:) Håper det er noe hos deg også
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så mye og lykke til kos deg masse i svangerskapet!!
BabyMe Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så masse! Så morro! Og takk for støvet! Håper det funker! Masse lykke til! Og hold på spira i omtrent 9mnd! ;D
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Gratulere kjæmpe masse:D Lykke t i svangerskapet, og håpe vi snakkes i 1.tri gruppa snart:)
Stine? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 Tusen takk til dere alle:) fort dere å kom etter
Små Einsteins Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 gratulerer så mye..Lykke til i svangerskapet:)
*kleopatra* Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så mye, kos deg masse med tiden som kommer. Før du vet ordet av det, er du MAMMA :-) Håper på å tusle etter inn på 1. trim snarest. :-) Stor klem fra meg, som bare er i 1pp.
Stine? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2008 Tusen takk Det går nok fort *kleopatra* var selv bare i 3pp, og hadde gått på p-piller i 5 år:) Sender dere enda mer babystøv
Blomster&bier Skrevet 3. november 2008 #12 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så mye "skal bli mamma"!! Jeg fikk tr på tirsdag, hele 2 uker over ikm:( Hvilken mange perioder prøvde dere før dere "fikk det til"? .. og hvor i landet bodde du?
Stine? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. november 2008 Huff, så kjedelig! Spiren satt til oss i 3pp:) Bor i Trøndelag:) Gleder oss masse til tiden fremover:) Håper du kommer fort etter:) Hvor lenge har dere prøvd`?
Gjest Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så masse og lykke til videre på ferden Kos deg masse med den voksende magen, så krysser jeg alt jeg har for at jeg kan slå følge om en ukes tid
Stine? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. november 2008 Tusen takk, igjen:) Ja, kom fort etter:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. november 2008 #16 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så masse ) Kose deg )
Stine? Skrevet 4. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. november 2008 Fort dere og komme etter:) Vært fint og hatt noen som man kan følge gjennom hele svangerskapet:)
BabyMe Skrevet 4. november 2008 #19 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer så masse! Og masse lykke til! Og hold på spira i ca 9 mnd! ;D Takk for støvet! Håpe håpe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå