Stine? Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Da har jeg funnet ut at jeg er gravid=) Er bare 4 uker på vei, men håper spiren sitter helt til juli:) Andre som har kommet ca like langt??? Må vell endre nick til Skal bli mamma nå hehe Jeg er veldig glad, men samtidig full av bekymringer og spent på fremtiden.. Fra i dag av blir hele tilværelsen snudd litt på hodet:) ;Menmen.. Stor klem
trine->mai07 og juni09 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer og velkommen inn hit
Stine? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Tusen takk for det:) Blir en spennende tid
Nipponsuki Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Heihei, da er vi i sånn ca samme båt Jeg har to små prøverørere i magen for første gang. Blir litt forvirret av hvordan uketall og termin regnes ut, men eggene mine ble satt inn for 3 uker siden til torsdag, så da er jeg vel kanskje egentlig snart 5 uker på vei etter vanlig regnemåte hvis jeg har forstått det riktig... Jeg greier ikke helt å tenke eller si at jeg er gravid enda jeg - er så redd for at det ikke skal gå bra, det er så mange SA rundt meg for tida.. Prøver lliksom å ta det hele med en klype salt for å bli mindre skuffa hvis det skulle ende dårlig... Kanskje en defensiv holdning det - men jeg greier ikke helt å la det brake løst med jubelen... Grattis til deg også - er vi heldige blir det julibarn på oss
Stine? Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Litt forvirrende enda ja:) Lykke til med spiren din:) Håper de klamrer seg fast til oss begge helt til juli:) Det hadde vært spennende og følge hverandre gjennom hele svangerskapet:) Har fortsatt ikke gått opp for meg nei! Så rart at JEG skal bli mamma til sommeren!!!! Hadde ikke sett for meg det på noen år! Men slik er naturens gang:p hehe:) Dette blir spennende ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå