Gå til innhold

Dere Reflex-eksperter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så problemer med str på reflex-luene, kjøper alltid feil. (Datteren vår er født veldig prematurt så vi kan ikke ha henne med i butikker ennå). Har noen av dere oversikt over disse? Evt vet om et sted på nettet hvor jeg kan finne det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at vi bor langt fra nærmeste butikk, sambo bruker bilen til jobben (og har laaaange dager), og jeg har ingen som kan sitte barnevakt. Søren og, det må da finnes en oversikt et sted. Jeg googler vettet av meg.

Skrevet

Mål hodet til barnet ditt og ta med en målebånd til butikken, da kan du måle luen også. =0)

Skrevet

Det her høres sikkert helt psykt ut, men jeg har faktisk gjort det uten at lua passet. Det er ikke bare omkretsen, men lengden også. Ørene sitter ikke rett i øredelen av lua om du skjønner. Øredelen kommer langt nede på halsen. Og jeg må ha sånn til å knyte under haken ellers så bare vrenger hun seg ut av den. Jeg hadde gitt opp hele reflex om det ikke var for at jeg ikke får pengene igjen (for det er jo ikke luene det er noe galt med), men må bytte. Ja, jeg kan bytte luene i klær, men det har vi i søkk og kar. Det er gode luer vi trenger.

Haha, se så jeg syter;) Men pokker heller, det må jo eksistere en oversikt!

Skrevet

Send en mail til nærmeste reflex butikk og ta mål først om du har måleband.

Skrevet

Ja, de er kjempegode:) Vi har flere sånne:) Men nå som det er blitt så kaldt så trenger jeg en som er tykkere og vindtett.

Jaja, jeg får bare bestille noen andre på nettet og heller ha pengene til gode:)

Skrevet

ok, ikke meningen å stjele innlegg, men kan man handle reflex klær på nettet?

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Hvis du sikter til det jeg skrev over så mente jeg at jeg får bestille luer i nettbutikker som oppgir str på luene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...