solei Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Tina Jørgensen saken i stavanger? Har hele tiden lurt på hva som skjedde.Det ble vel aldri dømt noen??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Nei, ingen ble dømt men kjæresten var mistenkt. Ble henlagt pga manglende bevis. De ble sett kranglende i sentrum, tror ingen så henne etter det. Det ble funnet samme slags spesielle barnåler på henne og i kjærestens bagasjerom. Men nålene kunne ikke DNA-testes, og man kunne dermed ikke si sikkert om det kom fra samme tre. Dermed var det ikke nok bevis, og saken ble henlagt.
solei Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Ja,nå husker jeg det med barnålene. Synd når slike saker ikke blir oppklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå