lilletulle Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Noen andre som også skal ha simo kombi?
kariuss Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg ville valgt den hvis jeg skulle hatt ny. jeg venter nr to veldig tett så må ha tvillingvogn. Men syns den er så fin og virker så bra..
Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jezz, jeg har bestilt meg sort Simo Kombi! ) Tror den blir bra altså! Til førstemann har jeg en billig, rar vogn med softbag - og for all del, den har fungert helt fint, men denne gangen skal jeg virkelig skjemme meg bort og bruke litt penger på vogn! (ja det er vel helst meg og ikke babyen som legger veldig merke til det..hehe...)
mn73 Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Skal ha Simo Duo vogn. Syntes den virker bedre enn kombi, og veier littmindre enn Komi vogna... Uansett blir det simo:o)
lilletulle Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg endret mening da jeg kom i butikken... ble brio happy duo på meg i stedet.. Ligner jo veeeldig på simo vogna. men den er noen kilo lettere:D
Underveis --> Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Jeg skal antakelig kjøpe TFK Joggster Twist. Lettere, mindre sammenslått, men solid. Skal være enklere å dytte gjennom snø og slaps her på bygda, men praktisk med svinghjul når jeg skal inn til Oslo og shoppe ;-) Denne skal også være rimelig stødig i forhold til de andre trehjulingene.
smilan Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Jeg har kjøpt vogn.. Det ble en Quinny og tok med et maxi cosi bilsete som passer fint på understellet. Utrolig lett og liten når den er sammenslått.
BabyBlue Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Jeg er superfornøyd med min marineblå simo kombi, skal ha den på nr.2 nå også....
Sussi_med_nr.2 Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Vi skal også ha sort Simo Kombi=)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Her har vi en Simo kombi, brun stående på stua og venter;) hehe..
to_tette? Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 jeg hadde ihvertfall en alt for tung vogn til min første, nå er jeg gravid og kan snart ikke bruke den lenger.
Stine:-) Skrevet 3. november 2008 #12 Skrevet 3. november 2008 Jeg her en Bugaboo Cam i denim, stående på finstua. Kjempesnedig og lett vogn, gleder meg som en unge til å bruke den;)
Vestlandsspire Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Har sett på Bassonvogner da, tanta mi skal selge de med 30 % avslag. Håper det er ei god vogn.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 jeg har lyst på simo kombi med masse fine trekk som kan byttes liker best 4hjul også jeg, litt gammeldags det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå