Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Og mammaen til William. Pga det dere skrev om ketolyse og slanking og amming og slikt =)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ja, jeg så det også. :-) Blitt en liten kjendis du da Cat.68.
Cat.68 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Vel helt slik var det da ikke. Hadde de faktisk vist hva jeg sagt ang slanking og ketolyse hadde de fått samme svar av meg som de fikk av ekspertene på tv. Ketolyse og amming hører ikke sammen, det har jeg vel kanskje sagt omtrent tuuuusen ganger her inne. Ikke alle på Dib er jo ammende mødre heller da, så nicket mitt vært vel vist sånn helt tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Kan noen fortelle meg hva dette dreier seg om? Hvorfor kom det på tv?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Fordi så mange slanker seg mens de ammer uten å tenke på konsekvensene for bebien. Så hadde TV2 vært inne bl.a. på dib og funnet diskusjoner om slanking og amming (ketolyse) og viste dette på tv. Og da viste de Cat68 sitt nick.
Cat.68 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2356017.ece
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 "Vi advarer mot disse huritge slankekurene når man ammer. Dersom man av helsemessige årsaker bør gå ned i vekt mener vi det bør skje i samråd med kvalifisert helsepersonell." -helsedirektoratet- Ja, og mange har virkelig forsøkt å få hjelp fra "kvalifisert helsepersonell", men kommer hjem med passet påskrevet "men det er jo bare å spise mindre og å mosjonere mer..." Takk for hjelpen.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 flott å sjekke kilder hva? I den videoen, med de innleggene ser det jo ut som om dere er FOR slanking og amming og ikke spising.. jaja..
Cat.68 Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Det var nicket mitt som helt tilfeldigvis ble vist ikke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå