Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Kunne du ha hatt et forhold til en gjerriknark eller kall det gjerne kjip? Typen min er det, vi bor ikke sammen, men vært sammen siden mai. Til tider så er han her mange dager i strekk og jeg bet mat, selv om jeg ikke har god råd... han vet åssen jeg har det ,men jeg tenker at han er jo typen min.... men det har begynt å irritere meg så mye, og føler at følelsene mine er døde.. Orker ikke å ha en som ikke kan spandere en burger , en blomst,, snakke til ungene mine( noe han vet han kan),, kjenner jeg har slutta å int meg for å gi han noe av mine penger når han er så kjip selv... Skal sies at jeg har blitt lurt mange ganger før, så jeg har vel piggene ute.... Låner ei jakke av han, det poengterer han x anntall ganger at den er hans..... Vi var borte og jeg sa til sønn min: kan du hente mobilen i jakka til mamma...??? da så han på meg og sa.... Jakka di??? den er jo min da.... Ja da, vet da det ,men lettere for en 6 åring å hente den i jakka til mamma,,,,, enn : Kan du hente mobilen i jakka til Trond som mamma låner.. Kjenner sånt irriterer meg.... Nå har jeg lite med penger og har ikke lyst å be han til meg pga jeg orker ikke sponse han med masse mat, når jeg selv sutter på labben.. har sagt i fra, bare kom men da må du bet mat også.... Jeg kan spise brødskive jeg.... får jeg til svar da....Er faktisk ikke det jeg sier.... han er sikkelig go i senga og det er det som holder meg igjen...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Niks. Okonomi er utrolig viktig hvis man skal ha et seriost forhold. Men jeg kunne sikkert hatt en kjip elsker, hvis det var greit for ham at jeg ikke var interessert i noe mer seriost.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Les hva du selv skriver da:) Du skriver at følelsene dine for han er døde... Hvorfor gidder du være sammen med han da? Om han er gnien eller ei, god i senga eller ei, gidder du være sammen med en du ikke har følelser for?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hvis han svarer at han kan spise brødskive, be han ta med matpakke til seg selv da! Så lager du ordentlig mat til deg og ungen. Høres ut som en kjip fyr, kanskje han bare er sammen med deg pga sexen også?? Hvorfor gidder du dette, finnes bedre menn der ute. Var selv sammen med en gjerrigknark en gang, det varte i hele to år, fatter ikke hva jeg tenkte på! Han var ALLTID hos meg og spiste middag, snop, drakk brus, jeg ble aldri bedt til han. Til den første bursdagen fikk jeg et kort han hadde laget selv, hadde kopiert et dikt fra et kort i butikken... fin tanke, men... kanskje en aldri så liten blomsterkvast i tillegg tro?? Verste var at han tjente bra med penger også, selv om vi på det tidspunktet begge var studenter!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 At han ikke har med mat til deg, behøver ikke bety at han er gjerrig. Be han handle med seg mat når han kommer, og dersom han ikke gjør det, serverer du ham ingenting mens han er hos deg. Hvis han etter hvert sier han er sulten, gir du ham ei brødskive med leverpostei, mens du og barna koser dere med middagen. Det er ikke alle som er like opptatt av mat, det kan hende han faktisk mener at han godt kan spise brødskive. Når det er sagt, høres det egentlig ut som forholdet er i ferd med å ta slutt. Du fremstår som nokså lei av hele mannen, og da spørs det vel om det er verdt å satse på han uansett.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 I begynelsen da jeg var kun kjøreste med han jeg er gift med nå hade vi litt problemer med at det ble jeg som betalte all mant siden det var jeg som hadde tid til å handle og det var jeg som laget maten. men da jeg begynte åp irritere meg over det tok jeg det opp med han og forklarte at jeg ikke kunne betale for oss begge hele tiden for det hadde jeg ikke råd til. Vi klarte heldigvis å ordne det slik at han da ble med på butikken slik at han kunne betale han også og at det ikke skulle bli bare meg som skulle handle inn. Men om du allerede har tatt det opp med han og han ikke vil betale for seg eller være hyggelig mot ungene dine ville jeg kuttet han ut uansett hvor god han er i senga. Det er det mange andre som er også og i tilegg er hyggelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå