Bubble Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 ..Litt hemmelig foreløpig.. Har "bestemt" meg for å begynne å prøve ordentlig i slutten av/etter sommeren. Samboeren har vært relativt klar lenge, så det er meg det står på. Jeg har vært veldig IKKE KLAR, og hadde for et halvt år siden aldri i livet trodd jeg skulle føle meg så klar nå! Det skyldes nok ganske mye mine to skjønne tantebarn på 7 mnd. Jeg er 22 år, og samboeren er 30. I min omgangskrets er det veldig tidlig, men praktisk passer det egentlig bra nå, eller snart. Grunnen til at jeg vil vente til sommeren er at jeg vil være heeelt sikker på at dette ikke bare er noe jeg har "hengt meg opp i", også har jeg lyst å dra på sydentur med samboeren før jeg blir gravid eller får barn. Også tenker jeg at et vårbarn passer bra! Samboer vet ikke at jeg planlagt så mye ennå, til han har jeg bare sagt "Snaaart, kanskje om et år eller så.." Jeg har ikke gått på pillen på over et halvt år, fordi sexlivet har vært heller dårlig de siste årene, men det holder på å snu seg nå. Han bruker ikke å ejakulere når vi har sex så tror ikke vi kommer til å bli gravide før vi bestemmer oss for å PRØVE, men skulle det skje noe nå så er ikke det noe problem, jeg tenker at i så tilfelle er det "ment to happen".. Har sniklest en del både på BiM og andre gravidforum i det siste, men har ikke sett Snart Klar før nå, og oppdaget at det fins "likesinnede" her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå