Gå til innhold

Hva legger dere i hjemmelaget da? (jupp, inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange kritiserer oss som gir hjemmelagete julegaver. Jeg vet at de vi har gitt/gir til setter pris på det, men lurer på hva som må til for at noen som ikke liker "hjemmelaget krimskrams" faktisk skal synes om det (og nei, mener ikke fra egene barn, derfra er jo alt fint).

Som i fjor, da laget vi noe jeg ikke husker hva heter, men kjøpte små metallformer som vi fylte med et slags lim og tørket, slik at det ble ulike figurer (med metallramme) i gjennomsiktig plast i ulike farger. Av de 10 vi ga slike til spurte over halvparten hvor vi hadde kjøpt dem, for de ville ha flere(drittlei prosjektet, så de fikk adr til panduro i stedet). I år skal vi dekorere sotede t-lysestaker, og enkelte utvalgte får krydderolje. Altså ingen dorullnisser eller skjeve korssting herfra.

For tre år siden bakte jeg mine litt spesielle brød og gav bort, samtlige ringte og spurte etter oppskriften, så året etter ble gaven brød+oppskrift.

Men nå skal det sies at jeg jo ikke gir slike gaver til "gud og hvermannsen", men til folk jeg vet kan tenke litt utenfor Bohus og Ellosboksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...