Gå til innhold

må bare.. =) fått babyshower av jentene 'mine' =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble invitert på middag til bestevennina mi i dag.. da jeg troppa opp, satt 'alle' jentene i sofaen.. stua var pyntet i blått, som blå lys, blå ballonger, baby ansikter.. og vi fikk så mye fint!! alt fra bodier, til sokker, til eventyr bøker, til uro, til bæsjebleiebøtte, eventyr- og førstehjelpsbok, kosebamser og dresser + stæsj..var så mye fint! jeg måtte bare få det ut- det var så utrolig koselig... måtte ta med meg magen på do for å tisse og roe meg ned litt.. barnefaren, forøvrig verdens beste kjærste har også hatt en finger med i spillet.. og han jobber turnus i nordsjøen ( 3uker på, så savnet er stort) åhh, dette var bare døds rått!!=) måtte bare få det ut!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da en kjempekoselig overraskelse :) Deilig med gode venner, og et lite avbrekk i hverdagen :)

Skrevet

så koselig!

skulle ønske jeg også hadde fått det...

men det er jo ikke blitt helt vanlig enda, så jeg kan jo ikke forvente for mye.

Skrevet

Så koselig da,syntes ikke det er det verste vi kan "adoptere" fra USA =)

Skrevet

ja, det var en kjempeoverraskelse... hadde aldri tenkt eller forventet meg det... jeg er den første i gjengen, så jeg håper det blir flere sånne etterhvert.. på de andre assa.. og på meg, men det håperjeg tar en ganske så halvliten stor stund til enda=)

Skrevet

Jeg har også fått babyshower av klassevenninne mine. Har ikke vært der ennå jeg da... det eneste jeg vet er at det blir babyshower på fredag. Jeg vet ikke hvor eller hvem som kommer. Jeg fikk bare en mld om å sende en invitasjonsliste til arrangøren. Så jeg har en liten anelse om hvem som kan dukke opp, men vet jo ikke hvor mange som har mulighet til å komme...

Grunnen til at jeg vet at det er babyshower, er at hun som arrangerer det, fikk baby i juni, og da babyshower av ei venninne av seg... Så da var det ikke så overraskende at det kommer. men UTEN TVIL like koselig. :o)

Syns dette er en søt tradisjon å stjele fra USA, i motsetning til mye annet..

Skrevet

Fikk også babyshower av min jentegjeng på søndag :) Utrolig koselig!! Litt cheesy med sånne greier fra USA, men herregud som man setter pris på det!! Alle førstegangsfødende i min gjeng har fått dette når termin nærmer seg. Takker for gode venner!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...