Monajenten Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 ...likevel tar jeg meg selv i å tenke innimellom - hallloooo, så store de har blitt:-O Jeg har selv bursdag på tirsdag og blir 24, føler meg supergammel, hehe;-) Men det er nok fordi jeg har to barn, tror jeg. Storesøster blir 5 år i desember, og blir skolejente til neste år. Herlighet, lille meg har snart en skolejente, med sterke meninger, verdens deiligste latter, en vanvittig hukommelse, enorm glede for å lære å snakke engelsk sånn at hun kan snakke med onkel i London.........hun kan så mye. Lille jenten så smart og klok:-) Det er rart hvordan tingene er:-) Jeg bare føler på meg at hun kommer til å bli noe akademisk. Hun er så utrolig kjapp og viser stor interesse og glede i det å lære seg nye ting. Minstemann blir to år i januar, og han er en helt annen type. Han er litt treg med språket men nå kommer det nye ord omtrent hver eneste dag, og han blir like stolt hver gang. Smiler med de nydeligste smilehullene i verden, og slenger armene om halsen:-) Han er kjempeflink å synge og treffer toner, hermer etter det jeg synger. Han danser og vrikker og elsker det:-) Han er mer den kunstneriske typen:-) Dette er ting jeg skriver opp i bøkene deres. Blir spennende å se om jeg får rett i mine antakelser når de blir store. Men uansett er jeg så heldig som får være mamma til akkurat mine to skjønne, og jeg kommer til å støtte dem og være stolte av dem uansett hva de velger å bli når de vokser opp:-) Sukk:-)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Sitter å tenker slik selv med Ella, var jo ikke lenge siden jeg holdt henne i armene mine for første gang, så søt og uskyldig hun var da.. Men nå så løper hun rundt på gulvet, gjør fantestreker og gjør sin mor gal til tider =P med det samme som hun kan smelte hjertet mitt 1 mi etterpå med verdens beste kos! Hun er veldig musikalsk har jeg lagt merke til, hun danser og svinser når musikk står på, og fikk et leke keyboard her om dagen spilte og dansa til sin lille egenkomponerte sang! De er herlige når de er små og man blir litt sentimental når man begynner å tenke på det at snart så "trenger" de ikke oss lenger, da er de selvstendige individ som kun kommer hjem for mat før de reiser ut i den store verden for å klare seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå