snart to barns mamma:) Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 mannen min maser om sex men jeg er i dårlig form fremdeles med smerter og oppkast og har ingen sex lyst. er dat andre som har dette problemet og kan hjelpe meg med en måte å få mannen min til å forstå???
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Snakk til ham. Har han lyst på sex når han har omgangssyke kanskje? Min mann var lignende i 1. svangerskap, det eneste som hjalp var å ta den vanskelige praten, og ta alle følelser, aggresjon, sårethet mm som følger med den. Fortell ham at du har like lite lyst på ham nå som du normalt ville hatt om han så ut som Danny de Vito innsmurt i avføring eller lignende (vær grafisk). Fortell hvor såret du blir av at han vil presse deg til å ha sex når du ikke vil -og om hva det gjør med din oppfatning av hans kjærlighet til deg og evne til å sette sine egne behov til side. Fortell om hvordan du mister respekt for og kjærlighet til ham litte grann mer for hver gang. Be ham holde seg unna -sex det neste året bør være på dine premisser og ditt initiativ. Han kan bli sint og såret med en gang, men om han ikke tar det inn over seg efterhvert er han ikke en mann du vil leve sammen med og oppdra et barn med.
.:(HerQ):. Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg har det samme, bortsett fra en vesentlig ting. Jeg er ikke dårlig, litt vodt i korsryggen er den eneste skavanken jeg kan sutre over, og allikevel er sexlysten helt fraværende. Og samboeren min klandrer seg selv, tror det er han det er noe galt med. Noe det ikke er! Han lukker ørene da jeg prøver å forklare på en rar måte at det er nok bare den lille pjokken inni magen min som ødelegger littegrann for oss... Skal prøve å dra DeVito strofen. Kanskje den åpner ørene! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå