Gå til innhold

Gave til far??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjøper dere gave til far i forbindelse med fødsel?? I så fall hva? Forslag mottas med takk. Tenkte på kopp som det står pappa eller far på. Men babyen kan komme innen en uke, og da er det greit at han får en slik kopp på farsdagen som er på søndag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte å kjøpe en GPS. Han ønsker seg det, men jeg syns det er litt unødvendig. Så da tenkte jeg at det kan være greit å gi han det, siden det blir noe bare til han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! GPS? Var ikke det litt stor pappagave? Jeg hadde vel også egentlig sett mer for meg prisklassen, kopp. Hehe.. Syns kopp var et supert forslag jeg.. Takk for tipset ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kjøpe gave til far i forbindelse med fødsel egentlig? dere gir han den beste gaven i verden, det å gi liv til barnet hannes!

nei, av meg får ikke far noe annet enn en sønn! og det får han være mer enn nok glad for synes nå jeg da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det blir noen gave på far her, får holde med farsdagsgave. Pappaen får jo like mye baby som vi får, og er det noen skulle fått gave er det vel mammaen, som har gjort hele jobben i 9 mnd + fødsel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei blir ikke noe gave her heller. Urettferdi hvis han skal få presanger når det er jeg som har drasset på babyen i 9 mnd OG født den. Men tror ikke en presang kunne målt seg med babyen uansett, men det er jo farsdag på søndag, så hvis barnet er født da kommer han til å få en gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset får pappa en espressomaskin i "barselsgave". Han får gave fordi jeg synes det er veldig hyggelig å gi han noe han ønsker seg.Han har ikke gått gravid eller født, men han har jammen stått på i disse månedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig så dyre gaver noen av dere skal gi til far.. Min samboer har bursdag i nov, også er det farsdag (hvis barnet kommer før søndag), og det er snart jul.. Jeg vurdere å kjøpe en liten gave. Og da mener jeg en liten gave som jeg kan gjemme i bagen, som jeg kan gi etter fødselen og som skal være et minne. Ingen (flere)tusengaver her nei. Det blir større gave til bursdag og jul. Og jeg er helt enig i det noen skriver her. Hva kan vel måle seg med en liten baby?? Det er jo den beste gaven jeg kan gi!! Min samboer har heller ikke store ønsker. Han kjøper seg det han ønsker seg og har bruk for. Og er jeg så heldig å komme på noe han ønkser seg blir det bursdags/julegave. Men for all del, det er hver enkelts valg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en eske med sjokolade fra Sjokoladeslottet med teksten "en prins er født". Koster 250,- så er mer en symbolsk ting som vi kan kose oss med sammen etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, fant ut at GPS var ALTFOR dyrt ja... Hadde ikke sjekka opp så mange priser for å si det sånn.. Så GPS ble det ikke!! Men jeg kjøpte et gavekort på en sykkelbutikk til han istedet til 500 kr. Han skal være med på Birken neste år, og skal uansett kjøpe seg sykkel. Vi har felles økonomi, så da blir det uansett noe jeg ville vært med å betale på. Vi er enige om at vi ikke gir hverandre julegave iår fordi den lille gutten vår sikkert får så mye at det blir masse gaver å åpne for oss likevel. Istedet tar vi en fin ferie sammen til sommeren. Så julegave blir det ikke.

 

Om han fortjener fødselsgave?? JA JA JA! Han er den mest fantastiske mann jeg noensinne kunne drømt om! Han er omtenksom, snill, min ALLER ALLER beste venn i hele verden og jeg elsker han over alt på jord. Jeg føler meg like forelska nå som da vi møttes for 6 år siden (har vært sammen i 5.5 år og gift i 10 mnd). Han har vært en ENORM støtte gjennom hele svangerskapet, og jeg syns nesten litt synd på han som ikke har fått oppleve den fantastiske følelsen det er å være gravid. Hadde jeg hatt råd (og ikke brydd meeg om å begrense bruk og kast-mentaliteten) så skulle han fått gaver hver eneste dag!!! Hehehe, det ble litt av en tale, men jeg mener det! Jeg syns han fortjener gave mer enn noen annen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...