Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange er naturlig nok veldig bekymret for dette med blødninger, så jeg tenkte jeg kunne fortelle om de erfaringene jeg gjorte meg i mitt forrige svangerskap.

 

Jeg blødde nemlig i hele tre uker i strekk - og det varierte fra rosafarget utflod til klart blod. Det var en utrolig slitsom tid, og jeg var minst et par ganger på legekontoret for å sjekke hjertelyden til babyen.

 

Dette skjedde i overgangen mellom 1. og 2. trimester.

 

Jeg fikk aldri noen klar formening om hva blødningene skyldtes, men etter hvert forsvant de - og om få dager skal vi feire fireårsdagen til "babyen" som lå i magen min den gangen. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk fordi du delte dette. Sånne historier er utrolig beroligende for oss "blødere"..

Takk: )

Skrevet

Ja takk for at du deler dette. Håper jeg også får høre et hjerte slå i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...