Karomamma Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Vi har hatt en fin helg, med tur i den nyoppussede svømmehallen (kjempegøy), masse leking ute og inne, besøk hos kjæresten på 9 år (litt flaut) og opptil flere kafebsøk med store og små venner (kjempekoselig). Nå sover både det store og det lille barnet mens mor har vært halvannen time på badet. Sitter med fleecedress ute på verandaen og planlegger uken i hodet mitt. Fikk telefon fra rikskringkastingen på fredag ettermiddag om noe som kan bli en kjip mediasak for oss på jobb. Vaktsjefen ringer meg i morgen tidlig og i verste fall må jeg stille til TV-intervju kl. 11. Gulp, kjenner at jeg ikke er helt klar til det altså. Jeg har briefet sjefen min og håper han stiller i pentøyet i morra. Vi får se hva som skjer... Skal gi beskjed hvis jeg kommer på Østlandssendinga... Uff. Anyways... det ser ut til å bli en strålende uke med fint høstvær og glade barn. Så jeg håper dere koser dere så bra dere kan og klemmer litt på de som er rundt dere. Nå er det jammenmeg snart jul også!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Oi da....det er kjipesen. Krysser fingre for at så ikke skjer!! Og om det skulle bli sånn, så vet jeg at du fikser det også! Men vi satser på at du slipper...... Ha en fin uke du også! Og hilse dine:-)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Ups da... Håper det ble greit det hele,og at alt ordna seg. Ha en fin uke du også.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Lykke til videre i uken..Håper det går greit :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå