Gå til innhold

Helsesøstra sa at gutten min var treig i ting MEN ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han kan jo rulle rundt , åle seg litt fremover , å snu seg rundt .

Men hun sa at han burde ha stilt seg opp i krabbestilling nå!

Han er jo 6mnd !

Jeg forventer ikke mer av han jeg nei..

Er han treig eller er det bare jeg som syns det er rart ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke treg i det hele tatt!!Verste jeg har hørt!Er ikke den helsesøstra helt god eller?

Skrevet

Han er ikke treig, nei. Dessuten er det ikke alle barn som krabber. For en rar helsesøster.

Skrevet

Han er ikke treig i det hele tatt. Her begynte junior å stille seg i krabbestilling da han var så vidt over 8 mnd... Og det som nr 2 i barselgruppa på 6 barn... Snuppa mi var oppe i krabbestilling og krabbet vel også da hun var 6 mnd.. Det var faktisk godt over gjennomsnittet tidlig.

Pussig helsesøster..

Skrevet

Han er ikke treg :)

På 6 mnds kontrollen så var det kun min datter som kunne krabbe, en av ungene kunne ikke snu seg begge veier engang.

Men all var friske og raske og akkurat slik de skulle være :)

Skrevet

Jeg skjønner det ikke jeg heller , hu rakker alltid ned på meg fordi jeg er såpass ung som jeg er.

han er treig, han er for tung, åsså når jeg mata han rett før kontroll en gang sa hun at han spiste så mye, derfor han var så tung . Men gutten må jo få mat til han blir mett !

jeg vet jo at han er en kraftig liten plugg men..

Skrevet

da er det helsesøstra som er helt forskrudd da ;D

Skrevet

Om du føler at kjemien mellom deg og helsesøster ikke stemmer, kan du be om å få en ny.

Skrevet

I all verdens land og rike...

Er det noen som er treig, så må det jo være helsesøster?

Skrevet

Sikkert misunnelig på at du er ung og pen:)Ikke bry deg om henne og gjør det du synes er best for barnet ditt .Sikker på at du er kjempeflink:)

Skrevet

HAHA, ja, men hu ser ut til å være rundt 60år så tviler ikke på at hu henger litt etter !

Så imorgen skal jeg bytte helsesøster :D

Skrevet

Normalen for å begynne å krype er jo mellom 7 og 11 mnd (så vidt eg huskar...)!

På 10-mnd kontroll på helsestasjonen var det fire ungar. Ein av dei hadde begynt å krype, dei tre andre kunne rulle og åle seg framover...

Jenta vår begynte å åle seg ved 9,5 mnd, og det var heilt greitt i følge hs. No er ho 1 år om to dagar, og ho kjem seg opp i krypestilling, men når ho skal framover åler ho seg army style. Håpar ho knekker krypekoden til 1-årskontrollen.

Guten din på 6 mnd er IKKJE treig! Be hs komme med dokumentasjon når ho kjem med slike uttalelser.

Skrevet

Ja, du burde i det minste kanskje prate med noen andre helsesøstre?

Småen min verken krabbet eller ålte seg noe særlig før han var ca 8 måneder, men da kom alt i racerfart også.

Alle barn er forskjellige :o)

Skrevet

Det er racerfart på pluggen allerede nå så jeg smågruer meg egentli til den dagen han krabber / går ;b

Er vell fuuuull fart til jul ;D

Skrevet

Det høres ikke ut som at det er gutten din som er treig, men Helsesøstra derimot....

Sønnen din høres helt normal ut!

Skrevet

Det er godt og høre :))

Uansett om jeg aldri hadde forventa at han skulle stå i krabbestilling nå :)

Skrevet

hvis hun HS var til å stole på så skulle jeg også blitt bekymret for min lille gutt.. han er også 6mnd og kan absolutt ikke komme seg opp i krabbestilling--

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...