Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Har det både på puppene og i underlivet. Det er helt for j... plagsomt! Klør og klør, klarer ikke bruke bh lenger (brukes kun når jeg skal pynte meg). Har prøvd canesten kurer, men er tydelig immun. Var plaget med sopp på puppene forrige gang jeg skulle amme så vet hvor vondt det er- nå har jeg det altså før babyen er født. Har tatt det opp med legen, men han bare snakket det bort. Er det ingenting som man kan ta? Har prøvd youghurt også samt kutte ned gjær/ sukker (dette var vel det eneste som hjalp men jeg ELSKER gjærbakst og søtsaker!).
smilan Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Har du prøvd melkesyretabletter da? Usj, fært å være plaget så mye med det.. Lykke til :-)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Nei, det har jeg ikke prøvd. Det skal prøves, tror jeg blir gal her;-P Takk for tips.
Liljekonvall<3 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Jeg vet at dette høres litt ekkelt ut, men kjøp youghurt naturell og smør det der hvor det klør.. Også inni kjeden. Høres litt ubehagelig ut, men det funker!
Fire småtroll Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Ikke dette svangerskapet heldigvis, men forrige var helt forferdelig... Har heldigvis en lege som tok meg på alvor jeg da. Han anbefalte melkesyretabletter både til å spise og som stikkpiller, begge deler får du på apoteket. I tillegg fikk jeg resept på en krem som er sterkere enn Canesten til å smøre på... Det hjalp meg så jeg ihvertfall hadde gode perioder innimellom, selv om det kom tilbake. På apoteket har de også et annet merke enn Canesten nå, har du prøvd det, kan jo være det er greit å bytte for å se om den andre virker bedre. Hvis ingenting annet virker ville jeg gått til homeopat eller akupuktør jeg, utrolig hva de kan utrette av og til...
strikkemegihel Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Hadde kjempeproblem med dette sist svangerskap og då ungen var ute fekk eg det på puppane og ungen i munnen også. Var heilt sjukt ei stund. Fekk først ein krem som skulle ta det, og ungen fikk mikstur, uten hjelp. Til slutt fekk h*n i seg meir blod enn melk når eg amma. Fekk då tablettversjonen av den salven eg hadde fått. 3 veker på dei i kombinasjon med salve og misktur til ungen og eg har ikkje hatt problem etterpå. Hugsar desverre ikkje kva denne medisinen heiter,men det skal legen vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå