Nyckelpiga Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Noen som går på gravidyoga eller har erfaringer og vet om et bra sted i Oslo? Gjerne et som har barselyoga også.
Irot Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Oslo Yoga på Sagene har differensierte kurs for 2 og 3 trimester + dynamisk gravide yoga + barsel yoga, mage bra kurs med andre ord. Skekk deres nettsider.
Irot Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Sorry enkelte skrivefeil, men tastaturet krangler litt her...
Nyckelpiga Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 har du adressen til nettsiden?
Kæmma og trultene Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg gik på yoga med min første. Dat var i Vika, med ei kjempeflink lærer! Bruker cd-en denne gangen også. Sjekk nettsida deres;www.yogaskolen.no!!
Tigerlily79 Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Jeg har meldt meg på Yoga på Oslo Yoga (Takket være tips på denne tråden.) Første kursdag 8. desember. Blir spennende! http://www.osloyoga.no/ps/page.aspx?id=1
Nyckelpiga Skrevet 4. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2008 Da har jeg meldt meg på yoga. Tror det er på samme kurs som deg, Tigerlily79. Tusen takk for tips og nettsider. Fant forresten ikke noe på yogaskolen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå