mamsen og ML+litenimagen Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 så det i ett innlegg lenger ned, men var kanskje noe dere antok siden hun ikke er her?
-MtG- Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Hvor ser du det? Hun hadde ihvertfall et innlegg for en time siden så hun har ikke vært borte så fryktelig lenge:)
Ksenia & Anjem Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Hvorfor maser alle om hun føder? Er jo en time siden hun var her..Hun har jo ikke termin engang enda. Hun er sikkert lei nok fra før, setter nok pris på at ikke alle maser om hun er på fødestua hver gang hun logger inn.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 haha, ja jeg så det nettopp:) nei var bare ett innlegg hvor noen lurte på hvor hun var... jaja, men da fikk jeg svar på det, thanks:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 slapp av mamma26. var en mistake.... er jo litt spennede da. jeg kjenner henne jo i "det virkelige liv", så tror ikke hun blir så irritert egentlig.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Da er det noen som vet noe jeg ikke vet hvertfall, har ikke sett snurten av noen baby jeg hehe
Monajenten Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Men mami da, du vet jo at du får baby på min bursdag, så det er bare å smøre seg med tålmodighet til tirsdag:-D Jeg SA du ikke kom til å få oktoberbaby, men du nektet å tro på meg, du:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå