Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Mannen min blir mer og mer sjalu. og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. Kan dere hjelpe? Vi har to barn så jeg har vært mye hjemme. Nå er minsten så stor og ikke avhengig av meg at jeg kan gjøre mine ting, da dukker sjalusien opp i full fart. Jeg har aldri vært utro så han har ingen dårlige erfaringer med meg. Dette sliter veldig på forholdet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Fortell han hvor mye han betyr for deg og at du aldri hatt vært utro mot han. Noe mer kan du ikke gjøre. Da må han bare bruke tiden til å "stole" på deg. Alltid vanskelig med sjalusi, men han har jo ingen grunn til det siden dere har unger og har et fint forhold ellers. Fortell han det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Takk for svar, har sagt dette til han mange ganger, men det er ikke nok. Usikkerheten har vært for stor for han. Han forguder familien og vil så gjerne være avslappet mens plutselig kommer tankene helt til overflaten og da blir han ekkel. sier stygge ting og slikt. Finnes det noe hjelp for han?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Si meg, hvordan klarte dere å få barn? Eller er du enda en dame som ikke klarer å finne noe annet forum for slike innlegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå