Gå til innhold

Emmaljunga Scooter eller Brio Race???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ville dere valgt til ei jente på snart 2 år? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte Scooter til snuppa her som snart er 2 år og det gjorde naboen også (som er en venninne av meg), hehe, hun har en gutt som snart er 2 år :o)

Skrevet

Jeg hadde valgt scooter jeg. Har prøvd begge to og er mest fornøyd med scooteren jeg har nå.

Skrevet

Scooter'n!

Har også prøvd begge, og den er mye bedre å trille enn Brio..

Skrevet

Scooter, definitivt!!! :)

Skrevet

okey.. takk for svar =) har hatt emmaljunga scooter for litt siden men var så dum at jeg solgte den ( har vogndilla så ville ha ny akkurat da) hehe.. men tror jeg velger emmaljunga sin da..

 

noen så vet hva sånn vognpose til emmaljunga koster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...