Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Hvilken ville dere valgt til ei jente på snart 2 år? =)
Banshee Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg valgte Scooter til snuppa her som snart er 2 år og det gjorde naboen også (som er en venninne av meg), hehe, hun har en gutt som snart er 2 år )
Frustrert 5.gangs Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde valgt scooter jeg. Har prøvd begge to og er mest fornøyd med scooteren jeg har nå.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Scooter'n! Har også prøvd begge, og den er mye bedre å trille enn Brio..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Scooter, definitivt!!!
Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 okey.. takk for svar =) har hatt emmaljunga scooter for litt siden men var så dum at jeg solgte den ( har vogndilla så ville ha ny akkurat da) hehe.. men tror jeg velger emmaljunga sin da.. noen så vet hva sånn vognpose til emmaljunga koster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå