Vanilla83 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Satte meg på sambo's pc for å se om jeg fant noen gamle fine bilder av meg selv til profilbilde på facebook, da jeg snubla over ei mappe som het "Jalla" og ikke lå sammen med de andre bildene.. Klikka meg jo seff inn for å titte, og der lå det sikkert 50-60 bilder av ei jeg kjenner (som skal nevnes er ganske sexy) Fest bilder med henne og veninner, sydenbilder, bilder med lite og med mye klær i tillegg til diverse nakenbilder av henne og andre jenter.. Nå er ikke jeg av den sjalue typen, men jeg er gravid i uke 22, føler meg stor og ikke veldig vakker og selvtillitten min er på bunn der den har vært de siste 2 årene.. Han ringte fra jobb bare en halvtime etter jeg fant denne mappa, og jeg brast ut i gråt (hormonell som jeg er) og spurte om han har en ting for *navn* eller noe siden han har ei mappe full med bilder av henne og veninner? Han svarer at det er ei samlemappe med folk fra byen og jeg sier han må lengre ut i skogen med den. Jeg fant nemlig ei mappe kalt "folk" som ligger sammen med de andre bildene. Sa ikke noe mer, bare at jeg var lei meg og ville ikke prate, så jeg la på. Så nå sitter jeg her med blanda følelser om hva jeg skal syns eller ikke. Han sa jeg bare skulle slette den, men huff.. Jeg tenker liksom hvorfor han ikke hadde den sammen med de andre mappene om det bare skulle være ei mappe med folk? Hadde det vært en berømt person hadde jeg gitt meg F, men dette er noen jeg kjenner, noen han kjenner... Hva ville dere gjort i min situasjon? Skal jeg bare la det gå? Sitter bare her å gråter og gråter, føler meg svikta og om enn enda støggere enn vanlig. (Sorry for langt innlegg, bare følte dette måtte ut på et vis.)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Vanskelig å si syns jeg. Men ville ha prøvd å vente til han kommer hjem og du får pratet med ham ansikt til ansikt før du tenker mer på det, selv om dette kan være vanskelig. Kan jo mot formodning være en relativt god forklaring på hvorfor han har nakenbilder av andre jenter på datan? Gi ham en sjanse først. Men forklaringen bør være god, iallefall hvis det hadde vært min mann...
dinadina Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Du skal IKKE la det gå! Men du skal heller ikke gjøre det til noe større enn hva det er. Jeg er ei typisk guttejente som har veldig mange guttevenner, og jeg lar meg stadig forbløffe over hvor korttenkte de kan være på enkelte områder. En mann kan virkelig mene "det er bare noen bilder", uten tanke på hvordan det vil oppleves for kjæresten at de både mottar og lagrer slike bilder. Det trenger absolutt ikke være noe mer i bildene enn at han korttenkt har sittet og tatt i mot, og selvfølgelig syntes det var litt stas å se på flotte jenter både med og uten klær. Men, når det er sagt - så bør du virkelig lese ham ei lekse. Han er nødt til å forstå hvordan dette påvirker deg, slik at han forhåpentligvis klarer å forstå at en slik atferd ikke er forenlig med å være noens kjæreste. Hadde dette vært min mann, så ville jeg satt som krav at han skulle slutte å ha kontakt med denne jenta. Hun har tydeligvis ingen grenser, og det er ikke slike folk man vil ha i omgangskretsen sin. Hvis du senere finner nye bilder av henne, så ville jeg printet dem ut og hengt dem på oppslagstavla på nærbutikken hennes... ;-)
trultetralte <3 Høygravid Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Oi,oi,oi! Den var drøy gitt! Dette hadde aldri jeg funnet meg i nei. Tror du kan kalle det på grensen til utroskap etter min mening, så lenge det er bilder(nakenbilder) av ei dere kjenner, og at han attpåtil har holdt det skjult.. Hmm, jeg vet at min tillit til vedkommende hadde vært lik null etter ett slikt funn.. Stakkars deg sier jeg bare, eller han?!;-) Uff, lykke til da!
Vil Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 kan jeg spørre HVORDAN han har fått tak i nakenbilder av andre jenter? Dette lukter det dårlig av. Over alle grenser spør du meg.
Vanilla83 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 Huff jeg aner ikke. Ser ut som de er samla på litt sånn over tid. Varierer veldig, men at det er bare ei mappe med bilder av folk, den tror jeg ikke på... Er kun jenter og de fleste er ganske lettkledde... Hærregud føler meg så helt utrolig ikke bra nok i det hele tatt nå. Han har jo tydeligvis holdt det skjult for meg siden den ligger separat fra di andre, og det at det er ei jente jeg vet hvem er, vel.. Åh blir bare så lei meg
Puuzen86 Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Huff.... Virkelig dårlig av han alså!!! Kjenner meg oxo litt igjen i dette. hadde samme "problemet" Med min forlovede for en stund siden (skal sies at d var før jeg ble gravid), men fant plutselig en mappe med bilder av x dama hans på pcen hans. ikke nakenbilder, men MAAANGE forskjellige bilder. Å han vet at vi ikke går over ens siden hun har prøvd å ødelegge fra dag en. men poenget vat: Jeg venta til han kom hjem, forklarte hva jeg hadde funnet å sa akk hva jeg følte. krevde oxo at han gikk inn å slettet ALT han hadde av bilder ol av henne, og at han sluttet å ha så mye kontakt med henne. nå sier du jo ikke noe om de har jevnlig kontakt å slik, men. Han skjønnte det relativt bra (for mann å være) når jeg sa d til han på den måten jeg gjorde, å det reddet forholdet vårt. Ble utrolig såra å skuffa da jeg fant det, å gråt kjempe lenge etterpå. hadde jo litt problemer med å stole på han etter på men det går seg til etter hvert:) Håper du finner ut av d, og at dere får ordnet opp i det:) klem
Gjest thricane Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 du overreagerer? kan ikke fatte hvordan han fikk bilder av ei veninne, naken, og har de på pcen sin?.... det høres veldig drøyt ut. er de datert til en tid etter dere fikk følge, eller før? det kunne vært ganske avgjørende for meg tror jeg. for er disse bildene tatt etter dere traff hverandre, hadde ikke jeg fått fred for hvordan han fikk tak i de.
BabyBlue Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde nok gjort som deg...ringt å skjelt han ut til noter, gjort dagen hans rimelig dårlig å bedt han slette alt å forklart seg HVORFOR han har bilder av henne. Man føler seg dårlig og fæl med en gang man opplever sånt, har opplevd noe lignende selv. Å det ble sletta å jeg har ikke sett noe i ettertid...!!
Krissy78 Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Nei, du overreagerer IKKE. Jeg vet nesten ikke hva jeg hadde gjort i samme situasjon... Hvor i all verden har han fått bildene fra? Er det noe han har tatt selv eller har han fått de på mail? Hvorfor har han lagret de Hmmm... Jeg synes at du bør ta en alvorsprat med han.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Oi, jeg hadde reagert betraktelig mer enn hva du gjør. Jeg hadde ikke latt det passere uten videre i hvertfall, det skulle nok noen skikkelige samtaler og kraftig overbevisning til fra hans side om jeg skulle latt det passere. Samt at jeg hadde aldri i verden godtatt at han skulle hatt noe mer å gjøre med vedkommende. (Men nå skal det sies at jeg er av den lett sjalu typen, så dersom du klarer å heve deg over dette så all ære til deg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå